Genco Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Er gift med en av de mer iherdige kvinnfolka som trafikkerer her inne, og det er vel kanskje på tide at jeg sjekker what the fuzz is all about. Er det verdt det lurer jo jeg på? 0 Siter
sigga Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Klart det er verdt det...(";).. Her inne knyttes vennskapsbånd utenom det vanlige, og man får utrolig masse flotte opplevelser og diskusjoner. Du får komme med jevne mellomrom å sjekke så finner du fort ut av det. Kanskje har du noe spesielt å tilføre du også???...Welcome....(",).. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg ser du ikke får svar. Analyse på området kommer herved;Svaret sier seg selv:) 0 Siter
Genco Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Klart det er verdt det...(";).. Her inne knyttes vennskapsbånd utenom det vanlige, og man får utrolig masse flotte opplevelser og diskusjoner. Du får komme med jevne mellomrom å sjekke så finner du fort ut av det. Kanskje har du noe spesielt å tilføre du også???...Welcome....(",).. Ja, noe må det jo være siden kona siterer folk er inne som den naturligste del av en samtale i RL 0 Siter
Genco Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Jeg ser du ikke får svar. Analyse på området kommer herved;Svaret sier seg selv:) Ja, da får en vel bare hive seg rundt og bli med på galskapen :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 her er det så koselig atte men nå ble jeg litt nysjerrig, hvilket nick bruker kona de? 0 Siter
sigga Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ja, noe må det jo være siden kona siterer folk er inne som den naturligste del av en samtale i RL Hehhe, det hender joeg også bruker noen her inne som referanser i RL. Ikke alltid like lett å komme på at Amber Sun, Sør, Moraki, Mariaflyfly, lillemus osv ikke er like kjent for alle... Men det er jo artig da. Og har en øynene åpne kan en faktisk ta med seg noen ting herfra ja,..stadig noe nutt å lære og bli oppmersksom på.. 0 Siter
Genco Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 her er det så koselig atte men nå ble jeg litt nysjerrig, hvilket nick bruker kona de? Det er nok dessverre Malun ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Det er nok dessverre Malun ;-) Åå er den mannen til Malun, hyggelig å hilse på 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Det er nok dessverre Malun ;-) den = det ;-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Det er nok dessverre Malun ;-) Hvorfor skriver du ikke 'det er nok HELDIGVIS mannen til malun'? 0 Siter
Genco Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Åå er den mannen til Malun, hyggelig å hilse på Takk for det! Hyggelig å hilse på deg 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hvorfor skriver du ikke 'det er nok HELDIGVIS mannen til malun'? Ja, hvorfor? HVORFOR???? Din frekke fant. Det blir gjesterommet i kveld. 0 Siter
Genco Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Hvorfor skriver du ikke 'det er nok HELDIGVIS mannen til malun'? Neei, si det. Du kan jo prøve å leve med noen som har rett 90% av diskusjonene, og trumfer igjennom resterende 10% med referanser fra DOL ;-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hei kjekken. Vekommen inn. Snart blir du også hekta, så sitter vi her, begge to. ;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Neei, si det. Du kan jo prøve å leve med noen som har rett 90% av diskusjonene, og trumfer igjennom resterende 10% med referanser fra DOL ;-) Hehe. Skulle jeg rooolig mene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Det er nok dessverre Malun ;-) Malun oppfører seg så pent her inne så. Du behøver ikke skamme deg over henne ;o) 0 Siter
Genco Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Ja, hvorfor? HVORFOR???? Din frekke fant. Det blir gjesterommet i kveld. Gå ned på rommet ditt og lag litt nattmat til meg, og slutt å herje rundt på nettet hele natta 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Neei, si det. Du kan jo prøve å leve med noen som har rett 90% av diskusjonene, og trumfer igjennom resterende 10% med referanser fra DOL ;-) Det er mye man lærer her inne ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Gå ned på rommet ditt og lag litt nattmat til meg, og slutt å herje rundt på nettet hele natta Unnskyld. *legger meg flat og blafrer med øyenvippene* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.