Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gift med en av de mer iherdige kvinnfolka som trafikkerer her inne, og det er vel kanskje på tide at jeg sjekker what the fuzz is all about.

Er det verdt det lurer jo jeg på?

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Genco

19

• Ade|ina

11

• Dorthe

3

• Mary Poppins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Klart det er verdt det...(";).. Her inne knyttes vennskapsbånd utenom det vanlige, og man får utrolig masse flotte opplevelser og diskusjoner. Du får komme med jevne mellomrom å sjekke så finner du fort ut av det. Kanskje har du noe spesielt å tilføre du også???...Welcome....(",)..

Skrevet

Jeg ser du ikke får svar. Analyse på området kommer herved;Svaret sier seg selv:)

Skrevet

Klart det er verdt det...(";).. Her inne knyttes vennskapsbånd utenom det vanlige, og man får utrolig masse flotte opplevelser og diskusjoner. Du får komme med jevne mellomrom å sjekke så finner du fort ut av det. Kanskje har du noe spesielt å tilføre du også???...Welcome....(",)..

Ja, noe må det jo være siden kona siterer folk er inne som den naturligste del av en samtale i RL

Skrevet

Jeg ser du ikke får svar. Analyse på området kommer herved;Svaret sier seg selv:)

Ja, da får en vel bare hive seg rundt og bli med på galskapen :-)

Skrevet

her er det så koselig atte :)

men nå ble jeg litt nysjerrig, hvilket nick bruker kona de?

Skrevet

Ja, noe må det jo være siden kona siterer folk er inne som den naturligste del av en samtale i RL

Hehhe, det hender joeg også bruker noen her inne som referanser i RL. Ikke alltid like lett å komme på at Amber Sun, Sør, Moraki, Mariaflyfly, lillemus osv ikke er like kjent for alle... Men det er jo artig da. Og har en øynene åpne kan en faktisk ta med seg noen ting herfra ja,..stadig noe nutt å lære og bli oppmersksom på..

Skrevet

her er det så koselig atte :)

men nå ble jeg litt nysjerrig, hvilket nick bruker kona de?

Det er nok dessverre Malun ;-)

Skrevet

Åå er den mannen til Malun, hyggelig å hilse på :)

Skrevet

den = det ;-)

Skrevet

Hvorfor skriver du ikke 'det er nok HELDIGVIS mannen til malun'? :)

Skrevet

Åå er den mannen til Malun, hyggelig å hilse på :)

Takk for det! Hyggelig å hilse på deg

Skrevet

Ja, hvorfor? HVORFOR????

Din frekke fant. Det blir gjesterommet i kveld.

Skrevet

Neei, si det. Du kan jo prøve å leve med noen som har rett 90% av diskusjonene, og trumfer igjennom resterende 10% med referanser fra DOL ;-)

Skrevet

Hei kjekken. Vekommen inn.

Snart blir du også hekta, så sitter vi her, begge to.

;o)

Skrevet

Neei, si det. Du kan jo prøve å leve med noen som har rett 90% av diskusjonene, og trumfer igjennom resterende 10% med referanser fra DOL ;-)

Hehe. Skulle jeg rooolig mene.

Skrevet

Malun oppfører seg så pent her inne så. Du behøver ikke skamme deg over henne ;o)

Skrevet

Ja, hvorfor? HVORFOR????

Din frekke fant. Det blir gjesterommet i kveld.

Gå ned på rommet ditt og lag litt nattmat til meg, og slutt å herje rundt på nettet hele natta

Skrevet

Det er mye man lærer her inne :o)

Skrevet

Gå ned på rommet ditt og lag litt nattmat til meg, og slutt å herje rundt på nettet hele natta

Unnskyld.

*legger meg flat og blafrer med øyenvippene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...