Gjest malun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Malun oppfører seg så pent her inne så. Du behøver ikke skamme deg over henne ;o) Nemlig! Takk! ;o) 0 Siter
Genco Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Malun oppfører seg så pent her inne så. Du behøver ikke skamme deg over henne ;o) Det er godt å høre. Kan'ke skjemme seg ut for hele verden heller da, så det gjelder vel å oppføre seg 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Unnskyld. *legger meg flat og blafrer med øyenvippene* Sitter dere ved siden av hverandre:) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Det er godt å høre. Kan'ke skjemme seg ut for hele verden heller da, så det gjelder vel å oppføre seg Nei, utskjemmingen sparer jeg til noen få, utvalgte. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Det er godt å høre. Kan'ke skjemme seg ut for hele verden heller da, så det gjelder vel å oppføre seg Hun skjemmer seg aldri ut og jeg har vært her i mange år altså så jeg vet det ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Sitter dere ved siden av hverandre:) Akkurat nå sitter vi i hver vår etasje - jeg på hjemmekontoret og han i stua. Men nå skal jo jeg sporenstreks forte meg inn på kjøkkenet og lage nattmat.... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Akkurat nå sitter vi i hver vår etasje - jeg på hjemmekontoret og han i stua. Men nå skal jo jeg sporenstreks forte meg inn på kjøkkenet og lage nattmat.... Du verden lar du han beordre deg slik......... 0 Siter
Genco Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Hun skjemmer seg aldri ut og jeg har vært her i mange år altså så jeg vet det ) Ååh, det er vel en del "så sa han" og "så sa jeg" babbel hun bryter ut av seg 0 Siter
Genco Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Du verden lar du han beordre deg slik......... Finnes det noen annen måte å reagere på når selveste Herren kaller? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Finnes det noen annen måte å reagere på når selveste Herren kaller? Nå blir jeg skremt. Synes kanskje at hun skulle ha skrevet 'det er dessverre genco'. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ååh, det er vel en del "så sa han" og "så sa jeg" babbel hun bryter ut av seg Skillsmissegrunn :-) Neida malun er ok hun. Litt sta og liker å finne småtteri å prøve å sette fast folk på. Hehe, ikke sant malun. Lykkes ikke allid, men så er hun også så rund, at man møtes som regel på halvveien :-) 0 Siter
Genco Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Nå blir jeg skremt. Synes kanskje at hun skulle ha skrevet 'det er dessverre genco'. Tja, du er vel kanskje ikke den eneste som ville si det, men det går vel an å late som at man lever på 1700-tallet noen ganger? Ihvertfall i VR ;-) 0 Siter
Genco Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Skillsmissegrunn :-) Neida malun er ok hun. Litt sta og liker å finne småtteri å prøve å sette fast folk på. Hehe, ikke sant malun. Lykkes ikke allid, men så er hun også så rund, at man møtes som regel på halvveien :-) Ja det er kanskje din opplevelse, men jeg sitter i garnet jeg ;-) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Ja det er kanskje din opplevelse, men jeg sitter i garnet jeg ;-) Hehe ;-) Du får det på hjemmebane, det VI ikke får her. Pøh, jeg er sikker på at du bare tuller :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Du verden lar du han beordre deg slik......... Jeg lar ham bruse litt med fjøra i noen tilfeller. Lønner seg på så mange områder. .. ;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Skillsmissegrunn :-) Neida malun er ok hun. Litt sta og liker å finne småtteri å prøve å sette fast folk på. Hehe, ikke sant malun. Lykkes ikke allid, men så er hun også så rund, at man møtes som regel på halvveien :-) Kverulerende, men rund - meg i et nøtteskall. ;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Tja, du er vel kanskje ikke den eneste som ville si det, men det går vel an å late som at man lever på 1700-tallet noen ganger? Ihvertfall i VR ;-) Ja, for VR og 1700-tallet henger sammen som erteris. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Ååh, det er vel en del "så sa han" og "så sa jeg" babbel hun bryter ut av seg Høøøøøyh! 0 Siter
Ade|ina Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Kverulerende, men rund - meg i et nøtteskall. ;o) Jepp :-) 0 Siter
Genco Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Hehe ;-) Du får det på hjemmebane, det VI ikke får her. Pøh, jeg er sikker på at du bare tuller :-) Et lite snev av tull og fanteri er nok en ganske stor del av hele livsførselen er jeg redd ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.