Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite snev av tull og fanteri er nok en ganske stor del av hele livsførselen er jeg redd ;-)

Hæh? Er hele vårt samliv bygd på en spøk?

*hulk*

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Genco

19

• Ade|ina

11

• Dorthe

3

• Mary Poppins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg lar ham bruse litt med fjøra i noen tilfeller. Lønner seg på så mange områder. .. ;o)

Men han får vel lov til å glemme å legge ned doringen etter seg? Hæ :-)

Skrevet

Hehhe, det hender joeg også bruker noen her inne som referanser i RL. Ikke alltid like lett å komme på at Amber Sun, Sør, Moraki, Mariaflyfly, lillemus osv ikke er like kjent for alle... Men det er jo artig da. Og har en øynene åpne kan en faktisk ta med seg noen ting herfra ja,..stadig noe nutt å lære og bli oppmersksom på..

Jepp, selv om det er mange menigsløse diskusjoner og mye tull her, er det stort sett alltid noe å lære.

Har liksom blitt en standard hjemme, når vi lurer på noe: "Et øyeblikk, så skal jeg høre med DOL" ;o)

Skrevet

Men han får vel lov til å glemme å legge ned doringen etter seg? Hæ :-)

Han sitter og tisser, så det er ikke noe problem.

*dukker*

Skrevet

Han sitter og tisser, så det er ikke noe problem.

*dukker*

Din eller hans vilje ;-)

Skrevet

Hæh? Er hele vårt samliv bygd på en spøk?

*hulk*

Det fremgår jo av teksten at "et snev" alltid har spilt en stor rolle ja

Skrevet

Din eller hans vilje ;-)

Det han tror er hans vilje.

;o)

Skrevet

Det fremgår jo av teksten at "et snev" alltid har spilt en stor rolle ja

Du får jaggu skjerpe deg før hjemmebesøket.

;oP

Skrevet

Velkommen inn hit. Det er ikke det dummeste utgangspunktet her på DOL å være mannen til malun.

Skrevet

Velkommen inn hit. Det er ikke det dummeste utgangspunktet her på DOL å være mannen til malun.

Takk for det Maggi :-)

Det er jo fint å ha et godt utgangspunkt ;-)

Skrevet

Jepp, selv om det er mange menigsløse diskusjoner og mye tull her, er det stort sett alltid noe å lære.

Har liksom blitt en standard hjemme, når vi lurer på noe: "Et øyeblikk, så skal jeg høre med DOL" ;o)

Jeg sier det ikke sånn, for dette er mitt private lille hjørne.

Men du verden, jeg fikk en oppskrift på vannbakkels bla. av Mariaflyfly som var aldeles glimrende. Den reddet faktisk dagen min fordi jeg hadde for dårlig tid :-)

Du fikk spraysoltipset - sprayet brun, ja du husker vel som du spurte om. Fikk du noen gang rota deg til å prøvd?

Jeg måtte jo selvsagt prøve selv å kjørte inn til Oslo for å gjøre dette dustete greiene. Så ut som en neger med langt lyst hår og de grønne øynene mine lyste opp.

Ikke en gang til takk. Åsså jeg som blir så brun naturlig. At jeg kunne finne på noe så dumt.

Skrevet

Jeg sier det ikke sånn, for dette er mitt private lille hjørne.

Men du verden, jeg fikk en oppskrift på vannbakkels bla. av Mariaflyfly som var aldeles glimrende. Den reddet faktisk dagen min fordi jeg hadde for dårlig tid :-)

Du fikk spraysoltipset - sprayet brun, ja du husker vel som du spurte om. Fikk du noen gang rota deg til å prøvd?

Jeg måtte jo selvsagt prøve selv å kjørte inn til Oslo for å gjøre dette dustete greiene. Så ut som en neger med langt lyst hår og de grønne øynene mine lyste opp.

Ikke en gang til takk. Åsså jeg som blir så brun naturlig. At jeg kunne finne på noe så dumt.

Nei, jeg rakk faktisk aldri å prøve den spraysolgreia. Kanskje like greit? ;o)

Men jeg har fått skikkelig gode tips ellers, som feks med rensing av oppvaksmaskin, maling av panel og tips til forretter.

Skrevet

Det han tror er hans vilje.

;o)

Akk ja, tenker han da - der han sitter. Bare jeg slipper kjerrring-gnål så- Hehe, flirer meg skakk :-)

Skrevet

Akk ja, tenker han da - der han sitter. Bare jeg slipper kjerrring-gnål så- Hehe, flirer meg skakk :-)

Hehe. Neida, jeg har aldri hengt meg opp i denslags - kors på halsen!!! Men med andre ting hender det han tror at det er hans vilje, mens det egentlig er min. ;o)

Nå gikk for øvrig mannen og la seg, så jeg har fått tilgang til den mest praktiske PC-en, den i stua.

Litt pussig at han er inne på DOL, som egentlig er mitt domene. Men jeg har jo lite å skjule.

*svetter nervøst*

Skrevet

Nei, jeg rakk faktisk aldri å prøve den spraysolgreia. Kanskje like greit? ;o)

Men jeg har fått skikkelig gode tips ellers, som feks med rensing av oppvaksmaskin, maling av panel og tips til forretter.

Ja jeg var glad i kveld iallefall da Simen og Sigga tipsa meg om hva jeg skulle gjøre med kokende vann i dusjen.

Herregud det brenner og jeg er helt rød enda. Puh.

Skrevet

Ja jeg var glad i kveld iallefall da Simen og Sigga tipsa meg om hva jeg skulle gjøre med kokende vann i dusjen.

Herregud det brenner og jeg er helt rød enda. Puh.

Så du svetter altså uten å være nervøs? ;oD

Det var gode råd du fikk der, ja. Lurer litt på om vi har en sånn greie allerede, for det med skålding og dobesøk har aldri vært noe problem her i huset, heldigvis.

Skrevet

Hehe. Neida, jeg har aldri hengt meg opp i denslags - kors på halsen!!! Men med andre ting hender det han tror at det er hans vilje, mens det egentlig er min. ;o)

Nå gikk for øvrig mannen og la seg, så jeg har fått tilgang til den mest praktiske PC-en, den i stua.

Litt pussig at han er inne på DOL, som egentlig er mitt domene. Men jeg har jo lite å skjule.

*svetter nervøst*

"Hehe. Neida, jeg har aldri hengt meg opp i denslags - kors på halsen!!! Men med andre ting hender det han tror at det er hans vilje, mens det egentlig er min. ;o)"

Luremusa ;-)

Skrevet

"Hehe. Neida, jeg har aldri hengt meg opp i denslags - kors på halsen!!! Men med andre ting hender det han tror at det er hans vilje, mens det egentlig er min. ;o)"

Luremusa ;-)

Luremus dreier seg jo om noe heeelt annet. Og der tuller jeg ikke. ;o)

Skrevet

Luremus dreier seg jo om noe heeelt annet. Og der tuller jeg ikke. ;o)

Forklar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...