Ade|ina Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Så du svetter altså uten å være nervøs? ;oD Det var gode råd du fikk der, ja. Lurer litt på om vi har en sånn greie allerede, for det med skålding og dobesøk har aldri vært noe problem her i huset, heldigvis. Jeg har tatt pinex forte jeg altså. Dæven så vondt. Fader altså, er det ikke det ene, så er det det andre. Hadde noen liggende etter at mannen opererte nesa for snorking. Tatt to, men enda er det vondt. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Forklar. Jo, luremus er man dersom man lover mer enn man kan og vil holde. Det gjør aldri jeg. ;o) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Selvfølgelig. Velkommen skal du være! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Klart det er. Velkommen skal du være! 0 Siter
Genco Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Klart det er. Velkommen skal du være! Takk for det :-) 0 Siter
Genco Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Selvfølgelig. Velkommen skal du være! Takk for det :-) 0 Siter
flisa Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Å stakkars mann! - Ett tygg og du er hekta! :-) Min mann ble også nysgjerrig for seks år siden ellernoe....:-) velkommen! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Takk for det :-) Er du allerede hekta? 0 Siter
Genco Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Er du allerede hekta? Joda, får allerede kjeft for meldinger og alt er på stell ;-) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Joda, får allerede kjeft for meldinger og alt er på stell ;-) *flire* Malun står vel over grytene, hun nå da - mens du er opptatt sammen med oss? 0 Siter
amber sun Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Det er nok dessverre Malun ;-) Mannen til malun? Velkommen Malun er alle tiders, hun. Det blir moro med dere begge her inne, vil jeg tro. hilsen enda en traver her inne, 0 Siter
amber sun Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Ja, noe må det jo være siden kona siterer folk er inne som den naturligste del av en samtale i RL Hun er ikke den eneste som siterer nick fra dol i RL... *kremt* 0 Siter
Genco Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 *flire* Malun står vel over grytene, hun nå da - mens du er opptatt sammen med oss? mens far leser avisen ;-) 0 Siter
Champagne Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Å stakkars mann! - Ett tygg og du er hekta! :-) Min mann ble også nysgjerrig for seks år siden ellernoe....:-) velkommen! He-he, gubben kom over meg mens jeg satt og dola i går. Da spurte han om jeg var syk siden jeg var på doktor online 0 Siter
Gjest falturiltura Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 He-he, gubben kom over meg mens jeg satt og dola i går. Da spurte han om jeg var syk siden jeg var på doktor online Hihi, ja det tror mannen min og.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.