Dorthe Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 De har ikke bare aktiviteter i Munkedamsveien, men også på Solli bowling, og trening i Friskis & Svettis sine lokaler på Majorstua mm - har du sjekket at alle aktiviteter er utilgjengelige? Ergoen min har sjekket men det kan jo hende at det er andre steder nå. Jeg skal sannelig ringe før jeg går amok her inne ;o) 0 Siter
Gemini Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Ergoen min har sjekket men det kan jo hende at det er andre steder nå. Jeg skal sannelig ringe før jeg går amok her inne ;o) Hvis du ser på den linken som jeg la ut (noe om oslo idrettkrets eller hva det sto) - og inn på Aktiv på Dagtid der, så kan man hente opp en oversikt over Hva, Hvor og Når :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hvis du ser på den linken som jeg la ut (noe om oslo idrettkrets eller hva det sto) - og inn på Aktiv på Dagtid der, så kan man hente opp en oversikt over Hva, Hvor og Når :-) Jeg har allerede tittet ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.