Gjest Må, skal, bør Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 1-2-3 ganger i uka? Mer ? Hva trener dere? 0 Siter
Gjest Må, skal, bør Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Minst to ganger pr. uke. Hva trener du ? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 1-2-3 ganger i uka. På treningssenter altså. I tillegg går jeg lang tur med barnevogn nesten hver dag. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hva trener du ? Jeg trener styrke og vekter. Har trent i mange år. Har også klatret litt, men det er en god stund siden nå. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 2x, pluss tur i helgen! (= "Må, skal, bør") Det føles passe! God følelse. Har inntrykk av at mange som trener, trener mye mer. Det er unødvendig spør du meg! 0 Siter
Line Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 To ganger i uka, skal prøve å øke på litt etter hvert om jeg finner tid... Og så danser jeg salsa annenhver helg, tar det som trening og, for man blir både svett og støl 0 Siter
Goliath Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 3-4 ganger i uka så langt det lar seg gjøre. Det blir av og til noe avbrekk grunnet ferie, reise eller annet, men jeg tror det også er greit med en liten pause fra tid til annen. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Styrke og kondisjon to ganger pr. uke, 1 1/2 time hver gang. Går rask tur eller stavgang tre ganger i uka, jogger i sommerhalvåret. Svømmer innimellom også. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Nesten hver dag går eller sykler jeg 6 km gir ikke penger til treningsstudio når jeg kan holde meg aktiv selv. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Intensiv trening ca 9-16 i ukedagene. Treningsform: "løper etter" 5 barn. Litt roligere trening i helgene. Treningsform: "løper etter" 3 barn. ;o) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Nesten hver dag går eller sykler jeg 6 km gir ikke penger til treningsstudio når jeg kan holde meg aktiv selv. Enig der, gikk på helsestudio og synes det ble dyrt, og så bråkete musikk var det der at orket ikke mere. Mye bedre å trene på egenhånd og også gå eller jogge. Du er kjempeflink som får til 6 km. daglig. Frisk luft får vi også. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Nesten hver dag går eller sykler jeg 6 km gir ikke penger til treningsstudio når jeg kan holde meg aktiv selv. Ikke jeg heller;o) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Trener rundt 2 ganger i uka, bl.a. på treningssenter, koster 700kr pr år fordi jeg er student:) 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg går/småløper ca. 7 km på elipsemaskin hver dag. Jeg trener magen annen hver dag. Trener hjemme. 0 Siter
damedame Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hvis du skal begynne å trene, tror jeg du må sette din egen standard. Lag kortisktige og langsiktige mål. Bedre enn noe annet er å starte rolig og med aktiviter du finner (mer eller mindre) stor glede i. Alt etter utgangspunktet ditt vil det ta 1-4 måneder å komme inn i en flow som gjør at "vil" er motivasjon. 0 Siter
Babette Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Ut fra nicket ditt gjetter jeg at du synes du bør, men egentlig ikke har så veldig lyst. Og jeg har inntrykk av at det er mange som trener av plikt/dårlig samvittighet, ikke av lyst. Jeg beundrer dere som klarer dette. Selv hadde jeg aldri klart det, er altfor lat til det. Jeg løper fire ganger i uka og nyter hver meter. Det er (nesten) bedre enn sex. Og du verden så mye guffe og aggresjon jeg har kvittet meg med på disse turene. Pluss at den friske lufta er balsam for sjel og legeme. Like deilig er det om snoen pisker meg i trynet, og om 15 kuldegrader fryser snørr og slim til is som henger ned fra nese og munn. 0 Siter
Osiris Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 En time to ganger i uka i basseng. Apparattrening en gang per uke. Pluss at jeg sykler vår-sommer-høst. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Trener rundt 2 ganger i uka, bl.a. på treningssenter, koster 700kr pr år fordi jeg er student:) Deilig å være student da ja Her koster det 600kr. Litt andre prisen enn på SATS. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.