Gå til innhold

Hvor ofte trener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut fra nicket ditt gjetter jeg at du synes du bør, men egentlig ikke har så veldig lyst.

Og jeg har inntrykk av at det er mange som trener av plikt/dårlig samvittighet, ikke av lyst.

Jeg beundrer dere som klarer dette. Selv hadde jeg aldri klart det, er altfor lat til det.

Jeg løper fire ganger i uka og nyter hver meter. Det er (nesten) bedre enn sex. Og du verden så mye guffe og aggresjon jeg har kvittet meg med på disse turene. Pluss at den friske lufta er balsam for sjel og legeme. Like deilig er det om snoen pisker meg i trynet, og om 15 kuldegrader fryser snørr og slim til is som henger ned fra nese og munn.

...ja, hver sin lyst.. *beundre aldri så lite*

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hønemoren

4

• mrxx

2

• Babette

2

• Lurveline

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg går tur minst 2 ganger i uka, til og fra barnehagen for å hente barn, det er 15 min. rask gange. I tillegg trener jeg skuldre/ armer med strikk her hjemme to ganger i uka. Mer får jeg egentlig ikke tid til med barn og jobb. Og om jeg får tid, tar jeg det som en bonus. :)

Ørkenvandreren
Skrevet

Blir som regel 2 ganger i uken. Skulle gjerne trent litt mer, men er egentlig fornøyd med å finne tid/rom til 2 faste treningsøkter/uke.

Skrevet

Jeg er på spinning en eller to ganger i uken. Så går jeg tur (ikke sånn søndagstur) et par ganger i uken. Burde nok trent litt styrke også, men det er jeg for lat til.

Skrevet

Jeg går på tredemølla mi, den fikk jeg av mannen for vel en uke siden.

Jeg går hver dag, og det skal jeg fortsette med :-)

Trente spinning en stund, men det er jo drit kjedelig også får jeg vondt i nakken av det.

Mange kjøper sykkel og sitter hjemme å sykler på den. Det ville ikke jeg ha. Man sitter tross alt foran TV, man sitter når man kjører bil, man sitter foran pcn osv. Så hvorfor skal man sitte å trene på en sykkel - OG attpåtil bli støl i rompa, ikke pga. selve treningen, men setegnag.

Jeg syntes det er topp med tredemølla, for da får jeg leet på hele meg. Ser på TV samtidig så jeg tenker ikke over at jeg går.

Å nei, det blir ikke noen kleshenger etter en måned eller to :-) for dette liker jeg.

Så mitt tips er at du kjøper deg en sånn en.

Jentungen1365380808
Skrevet

Før trente jeg karate 2-3 ganger i uka og aerobic 2 ganger i uka, pluss syklet til og fra jobb (ca. 4 km hver vei). Nå trener jeg aerobic 1-2 ganger i uka (sluttet med karate pga flytting) og har en jobb som gjør at jeg er i bevegelse ute nesten hele tida. Går tur av og til selv om jeg hater å traske rundt uten mål og mening (det er også grunnen til at jeg ikke jogger...). Skulle gjerne trent mer, men det går ikke pga jobben (skift og lange arbeidsdager).

Skrevet

...ja, hver sin lyst.. *beundre aldri så lite*

Jeg er vant til at folk ikke forstår min store lidenskap. Det er greit.

Verre er det at veldig mange prøver å få meg over på andre aktiviteter. "At du ikke heller vil..." er en gjenganger.

Lurer på hvorfor.

Skrevet

Jeg er en ivrig jogger og trener 5-6 ganger i uka. Er med i div gateløp. Dette sitter igjen fra tenårene da jeg var aktiv friidrettsutøver.

For en "vanlig" mosjonist holder det med en rask spasertur på 30 min 3-4 ganger i uka. Prøv å sette deg mål og sett av spesielle dager som er "hellige" for trening. Det er en kjempefin avkobling i en ellers så stressende hverdag.

Lykke til!

Gjest Mr Papp
Skrevet

Periodiserer ulike aktiviteter etter årstid, men rundt regna 15 timer i uka.

ShitDiddelyDo
Skrevet

2-5 ganger i uka. Stort sett 3 eller 4 økter. Satser på 4-5 når våren nærmer seg og det blir mulig å gjøre ting ute også.

Skrevet

Jeg er vant til at folk ikke forstår min store lidenskap. Det er greit.

Verre er det at veldig mange prøver å få meg over på andre aktiviteter. "At du ikke heller vil..." er en gjenganger.

Lurer på hvorfor.

Ja, har du hørt sånt! :-)

Skrevet

2-5 ganger i uka. Stort sett 3 eller 4 økter. Satser på 4-5 når våren nærmer seg og det blir mulig å gjøre ting ute også.

det er fint mulig å gjøre ting ute nå også ;)

Skrevet

Helst 3 ganger i uka, men det varierer med lyst, tid og anledning.

Skrevet

Akkurat nå orker ikke denne kroppen hardere økt enn å sette igang en klesvask, men før jeg ble gravid trente jeg 3 ganger i uka. Håper at jeg klarer å trene iallefall 2 ganger i uka på treningssenter + noen trilleturer i uka etter at babyen har kommet og kroppen er klar til å ta i litt.

Skrevet

Akkurat nå orker ikke denne kroppen hardere økt enn å sette igang en klesvask, men før jeg ble gravid trente jeg 3 ganger i uka. Håper at jeg klarer å trene iallefall 2 ganger i uka på treningssenter + noen trilleturer i uka etter at babyen har kommet og kroppen er klar til å ta i litt.

Ikke lenge igjen til fødselen nå vel Åsemor?

Skrevet

Ikke lenge igjen til fødselen nå vel Åsemor?

Litt for lenge. ;)

Termin om ca 3 uker eller noe rundt der... Også kommer den sikkert 1 uke over tida.

Gjest tjohooo
Skrevet

1-6 ganger i uka, avhengig av arbeidsmengde/behov/ork :)

Skrevet

Jeg hadde veldig stor glede av Sats med baby da guttungen var liten. Gikk der to ganger i uka fra han var 9 uker gammel, det var en fin aktivitet for oss begge to. Anbefales! ;o)

Skrevet

Litt for lenge. ;)

Termin om ca 3 uker eller noe rundt der... Også kommer den sikkert 1 uke over tida.

Blir koselig det Åsemor.

Ja, den siste tiden kan bli lang, men svangerskapet går jo mot slutten nå og du har en deilig vår og sommer framfor deg med den lille.

Håper du får en fin fødselsopplevelse.

Skrevet

Litt for lenge. ;)

hjelp, babysjuuuuk!

Også min som bare er 8 mnd enda.. Det er noe utrolig herlig med nyfødte babyer .. herregud så fjasete man blir etter å ha hatt en slik selv.. :o) De vokser jo så fort!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...