ShitDiddelyDo Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 det er fint mulig å gjøre ting ute nå også Jeg vet. Men jeg utsetter det så lenge som mulig. Trives best når gradestokken kryper mot +10. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Litt for lenge. Termin om ca 3 uker eller noe rundt der... Også kommer den sikkert 1 uke over tida. Si ikke det - min kom tre uker før termin. ;o) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Si ikke det - min kom tre uker før termin. ;o) Min og.. :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Har vært innaktiv i laaang tid pga smerter og ustabile ledd. Nå har jeg endelig begynt å trene hos en kyndig fysioterapeut. Er der to ganger i uka, cirka, men legger inn trening hjemme også. Kanskje en halv time-tre kvarter daglig med lav-intensive stabiliseringsøvelser. Trener med hundene en-to ganger per uke, blir en del gange/bevegelse det også. + daglig hundelufting...Alle monner drar sa musa som tissa i havet... Vet det høres lite ut, men det føles utrolig bra å holde på med noe jeg føler at gjør meg godt, og som ikke gjør vondt verre dagen etter! Håper jeg kan klare noen småturer i skogen til våren! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Trener 3-4 ganger i uka (jazzdans og aerobic),og prøver å få til en del hverdagsmosjon utenom:) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg trener 2 ganger i uka. I tillegg går jeg mye, jeg går til og fra jobb og tar aldri heis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.