Gå til innhold

Hvor ofte trener dere?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

det er fint mulig å gjøre ting ute nå også ;)

Jeg vet. Men jeg utsetter det så lenge som mulig. :)

Trives best når gradestokken kryper mot +10.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hønemoren

4

• mrxx

2

• Babette

2

• Lurveline

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Litt for lenge. ;)

Termin om ca 3 uker eller noe rundt der... Også kommer den sikkert 1 uke over tida.

Si ikke det - min kom tre uker før termin. ;o)

Skrevet

Si ikke det - min kom tre uker før termin. ;o)

Min og.. :-)

Skrevet

Har vært innaktiv i laaang tid pga smerter og ustabile ledd.

Nå har jeg endelig begynt å trene hos en kyndig fysioterapeut.

Er der to ganger i uka, cirka, men legger inn trening hjemme også. Kanskje en halv time-tre kvarter daglig med lav-intensive stabiliseringsøvelser.

Trener med hundene en-to ganger per uke, blir en del gange/bevegelse det også. + daglig hundelufting...Alle monner drar sa musa som tissa i havet...

Vet det høres lite ut, men det føles utrolig bra å holde på med noe jeg føler at gjør meg godt, og som ikke gjør vondt verre dagen etter!

Håper jeg kan klare noen småturer i skogen til våren!

Gjest baremei
Skrevet

Trener 3-4 ganger i uka (jazzdans og aerobic),og prøver å få til en del hverdagsmosjon utenom:)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg trener 2 ganger i uka. I tillegg går jeg mye, jeg går til og fra jobb og tar aldri heis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...