Gå til innhold

Jeg vil ikke høre mer

Anbefalte innlegg

Gjest Ikkenåidag

Mora mi snakker hele tiden bare masse positivt om min overgriper( han er i familien).Hun vet hva han har gjort.Jeg orker snart ikke mer.Det hjelper ikke å si fra til henne, hun bare fortsetter.Jeg kan ikke kutte henne ut.Hun er syk og gammel.Jeg blir så dårlig av dette.Masse angst og vonde tanker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173516-jeg-vil-ikke-h%C3%B8re-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår at det er vanskelig for deg når hun snakker varme ord om overgriperen. Men du må gi henne beskjed om at du ikke kan akseptere dette. " Mor, hvis du fortsetter å snakke om overgriperen min, går jeg" Du trenger ikke kutte henne ut, men marker deg sterkt, slik at hun forstår at du mener alvor. Klem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...