Gå til innhold

Dreambox 7000S

Anbefalte innlegg

Gjest camilla`n
Skrevet

Noen som har erfaring med denne saken? Og kan fortelle meg litt? Jeg må ha ny tuner, den gamle har streika. Har nå Canal Digital, men vil veldig gjerne ha tilgang på TV3 også, uten for mye tunere, og abb. Kom med noen tips da folkens!

Skrevet

Dreambox kan ikke ta inn NDS som TV3/Viasat bruker.

Du må finne deg en med innebygget NDS og 1 eller flere cam-plasser.

Gjest camilla`n
Skrevet

Dreambox kan ikke ta inn NDS som TV3/Viasat bruker.

Du må finne deg en med innebygget NDS og 1 eller flere cam-plasser.

Jeg har en kamerat som har denne dreambox`n, og han kan da iallefall få inn TV3!?

Skrevet

Jeg har en kamerat som har denne dreambox`n, og han kan da iallefall få inn TV3!?

Da er det pirat-kort, de har TV3-N-S-D, 3+ & ZTV åpent på det gamle systemet enda.

Men etter siste info jeg har fått fra Viasat kommer disse til å bli stengt innen rimelig tid.

Skrevet

Selv om tv3 og de kanalene som kjører det gamle systemet kommer til å bli flyttet over til NDS så er det fortsatt mulig å få inn de kanalene med dreambox med noe som heter CardSpider, men det forutsetter at du er med i et nettverk. Søk på google for mer info ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...