Gå til innhold

Narkose


Gjest vanjasaa

Anbefalte innlegg

Gjest vanjasaa

Jeg er sliten for tiden.Angst....Tok narkose for en tid siden.Det var så godt.Fikk være " borte" en stund.Jeg våknet etterhvert, men ville bare sove...

Flere ganger etterpå har jeg lengtet etter denne "flukten",det føltes så godt.

Unormalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Helt normalt.

Jeg synes også at narkose er utrolig godt.

Prøv å finne en behandler som via hypnose kan lære deg selvhypnose. Opplevelsen er noe av den samme, total avslapping. Det er bivirkningsfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

narkose er godt? ble operert for en tid siden og satt og skalv før jeg fikk narkosen.Synes det var så forferdelig ekkelt å bare skulle sovne inn mens andre skulle rote inne i kroppen på meg.

ekle saker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustebartepinn

narkose er godt? ble operert for en tid siden og satt og skalv før jeg fikk narkosen.Synes det var så forferdelig ekkelt å bare skulle sovne inn mens andre skulle rote inne i kroppen på meg.

ekle saker

Det har vel noe med å kunne gi fra seg kontrollen. Noen er mer kontrollfriker enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanjasaa

Helt normalt.

Jeg synes også at narkose er utrolig godt.

Prøv å finne en behandler som via hypnose kan lære deg selvhypnose. Opplevelsen er noe av den samme, total avslapping. Det er bivirkningsfritt.

Hypnose?Har du prøvd det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hypnose?Har du prøvd det????

Ja, jeg har prøvd det.

Jeg er blitt hypnotisert mange ganger, og jeg har også brukt det i behandling av pasienter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest relaxed

Ja, jeg har prøvd det.

Jeg er blitt hypnotisert mange ganger, og jeg har også brukt det i behandling av pasienter.

Jeg har også blitt hypnotisert for mange år siden, dog under en tvilsom affære kalt regresjonsterapi.

Men jeg har aldri følt meg så avslappet i kroppen før som etter den seansen. Total muskelavslapping. Så kan anbefale hypnose ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har prøvd det.

Jeg er blitt hypnotisert mange ganger, og jeg har også brukt det i behandling av pasienter.

Hvem driver med hypnose da? Er det bare psykologer som "har lov", og hvor kan man finne en kyndig person? Hvor lete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanjasaa

Helt normalt.

Jeg synes også at narkose er utrolig godt.

Prøv å finne en behandler som via hypnose kan lære deg selvhypnose. Opplevelsen er noe av den samme, total avslapping. Det er bivirkningsfritt.

Og jeg som trodde jeg var " gal" fordi jeg syntes "narkoseflukten" var så avslappende.Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også ille

narkose er godt? ble operert for en tid siden og satt og skalv før jeg fikk narkosen.Synes det var så forferdelig ekkelt å bare skulle sovne inn mens andre skulle rote inne i kroppen på meg.

ekle saker

Det er også ille å vite at hjertet stanses og at en maskin kobles til istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjertekjær

Det er også ille å vite at hjertet stanses og at en maskin kobles til istedet.

Det er jo kun i svært få tilfeller hvor en opererer på hjertet.

I mer enn 99% av alle narkoser går hjertet ufortrødent videre ved egen maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også ille

Det er jo kun i svært få tilfeller hvor en opererer på hjertet.

I mer enn 99% av alle narkoser går hjertet ufortrødent videre ved egen maskin.

Nei, det gjør det nok ikke.

Full narkose = stans av hjertefunksjon.

Dette har jeg ikke funnet på selv, det er informasjon fra anestestipersonale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...