snø Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Så du hører også den, ja. ;o) Å jada - støtt og stadig ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
Goliath Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Poenget er jo at denne saken du tar opp er jo jævlig alvorlig og for meg, og sikkert de fleste, virker det jo somden reneste galskap at mannen er frikjent. Men jeg har ennå ikke opplevd at det kommer noe som helst ut av *syt-syt* "alle er så dumme" retorikk. Dette er jo et diskusjonsforum, og målet er vel ikke å få løst alle verdens problemer gjennom innlegg her, men heller få en mulighet til å uttrykke sin mening. I de siste uker har det vært flere "merkelige" rettsavgjørelser som har vært kommentert her inne, og dette var kun en til i rekken. Min "slengbemerkning" til deg, gikk på din kommentar om generalisering ved kritikk - samtidig som du vel egentlig gjorde noe av det samme:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Innlegget ditt avslører vel heller at det muligens du som er, om ikke en hjerneløs amøbe, så i hvertfall en kunnskapsløs en. Du kan åpenbart lite eller ingenting om hvordan rettsvesenet virker. Jeg må bare svare på denne typen utrolig dustete generaliseringer àla alle politkere, dommere, politi, journalister etc - er dumme. Den typen uttalelser sier meg bare én ting: Altfor mange har stemmerett her i landet ...:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.