Gå til innhold

Norsk rettssikkerhet...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du hører også den, ja.

;o)

Å jada - støtt og stadig ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Poenget er jo at denne saken du tar opp er jo jævlig alvorlig og for meg, og sikkert de fleste, virker det jo somden reneste galskap at mannen er frikjent.

Men jeg har ennå ikke opplevd at det kommer noe som helst ut av *syt-syt* "alle er så dumme" retorikk.

Dette er jo et diskusjonsforum, og målet er vel ikke å få løst alle verdens problemer gjennom innlegg her, men heller få en mulighet til å uttrykke sin mening.

I de siste uker har det vært flere "merkelige" rettsavgjørelser som har vært kommentert her inne, og dette var kun en til i rekken.

Min "slengbemerkning" til deg, gikk på din kommentar om generalisering ved kritikk - samtidig som du vel egentlig gjorde noe av det samme:-)

Skrevet

Innlegget ditt avslører vel heller at det muligens du som er, om ikke en hjerneløs amøbe, så i hvertfall en kunnskapsløs en. Du kan åpenbart lite eller ingenting om hvordan rettsvesenet virker.

Jeg må bare svare på denne typen utrolig dustete generaliseringer àla alle politkere, dommere, politi, journalister etc - er dumme. Den typen uttalelser sier meg bare én ting: Altfor mange har stemmerett her i landet

...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...