Gå til innhold

.....


Gjest finnguala

Anbefalte innlegg

Gjest finnguala

"Breathe No More"

I've been looking in the mirror for so long.

That I've come to believe my soul's on the other side.

All the little pieces falling, shatter.

Shards of me,

Too sharp to put back together.

Too small to matter,

But big enough to cut me into so many little pieces.

If I try to touch her,

And I bleed,

I bleed,

And I breathe,

I breathe no more.

Take a breath and I try to draw from my spirits well.

Yet again you refuse to drink like a stubborn child.

Lie to me,

Convince me that I've been sick forever.

And all of this,

Will make sense when I get better.

But I know the difference,

Between myself and my reflection.

I just can't help but to wonder,

Which of us do you love.

So I bleed,

I bleed,

And I breathe,

I breathe no...

Bleed,

I bleed,

And I breathe,

I breathe,

I breathe-

I breathe no more.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg.

Veien er tung og lang.

Om jeg hadde kunnet gå noen skritt for deg så hadde jeg gjort det. Men det er bare du kan hjelpe deg selv ut av dette, det er dine føtter som må gå. Jeg kunne sagt at du skal slippe å gjøre dette alene, men når alt kommer til alt.. så er vi alle alene. Du må fortsette slik du gjør, du må fortsette å ta i mot hjelp og være ærlig med dem som hjelper deg.

Du skal klare dette. Du har vært i storm før, du er rikere på erfaring. Jeg ser at du har det fryktelig vondt og jeg er her, om du vil. Ikke gi opp, der finnes lys et sted langt der fremme. Ta sats, ta et skritt til.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finnguala

Kjære deg.

Veien er tung og lang.

Om jeg hadde kunnet gå noen skritt for deg så hadde jeg gjort det. Men det er bare du kan hjelpe deg selv ut av dette, det er dine føtter som må gå. Jeg kunne sagt at du skal slippe å gjøre dette alene, men når alt kommer til alt.. så er vi alle alene. Du må fortsette slik du gjør, du må fortsette å ta i mot hjelp og være ærlig med dem som hjelper deg.

Du skal klare dette. Du har vært i storm før, du er rikere på erfaring. Jeg ser at du har det fryktelig vondt og jeg er her, om du vil. Ikke gi opp, der finnes lys et sted langt der fremme. Ta sats, ta et skritt til.

klem

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...