Gjest nursenotwanttobe Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Er det dumt å bygge på en bachelor i sykepleie med et årsstudium i sosiologi? Ønsker meg litt vekk fra sykepleien. 0 Siter
damedame Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 I hvilken retning vil du bevege deg da? Umiddelbart vil jeg anbefale deg å ta økonomi. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Ta utgangspunkt i hva du ønsker å jobbe med, og la dette styre videre utdanningsvalg. Hvis det er slik at du trives innen helse-/omsorgssektoren, men ikke vil arbeide med sykepleiefaglige oppgaver, kan du f.eks ta videreutdanning på deltid innen helse-/sosialadministrasjon, helserett, osv - for å kvalifisere deg til administrative- og lederstillinger. Vil du ha mer "action" kan du jo ta utdanning som kvalifiserer deg som legemiddelkonsulent (selger i de store farmasiselskapene). Ovennevnte er bare eksempler - start altså med å finne hva du ønsker å jobbe med. Uansett, sykepleierutdanningen er en meget god/allsidig basis å bygge videre på! Lykke til. (PS: Oversikt over alt av utdanningsmuligheter, finner du på www.utdanning.no - der er det bl.a lenker til alle høyere utdanningsinstitusjoner i Norge). 0 Siter
Prozak Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 I hvilken retning vil du bevege deg da? Umiddelbart vil jeg anbefale deg å ta økonomi. Nå er det jo en smule forskjell på sosiologi og økonomi, da :-) "............................" 0 Siter
damedame Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Nå er det jo en smule forskjell på sosiologi og økonomi, da :-) "............................" Jo, men hvis man skal jobbe andre steder enn på gulvet kommer øk. alltid godt med. Nemelig 0 Siter
Prozak Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jo, men hvis man skal jobbe andre steder enn på gulvet kommer øk. alltid godt med. Nemelig Sant nok :-) "..........................." 0 Siter
damedame Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Sant nok :-) "..........................." *nikker* ( . ) ( . ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.