Gå til innhold

Phosphoral, det skjer ikke noe..

Anbefalte innlegg

Gjest tarmløs

Noen som har erfaring med bruk av Phosphoral ved tømming av tarmen?

Jeg drakk de første 45 ml ca halv åtte i dag tidlig, men det har ennå ikke skjedd noe og jeg begynner å bli litt bekymret.

Har nylig vært igjennom en mislykket colonskopi etter "tømming" med Laxabon. Mesteparten av det stoffet returnerte med det samme det kom i magen. Fikk kanskje i meg halve mengden, men tarmen ble ikke tømt.

Nå skal jeg altså til ny undersøkelse og denne gang brukes Phosphoral til tømmingen. Jeg drakk opp hele 24 ml flasken. Ble kvalm, fikk vondt i magen, ble forferdelig trøtt og sov et par timer.

Har vært på toalettet flere ganger, men det kommer null og niks ut :(

Er det noen som har erfaring med dette tømmingsmiddelet? Er det normalt at det går 5 timer uten at det skjer noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173538-phosphoral-det-skjer-ikke-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...