Gå til innhold

Trist i dag....

Anbefalte innlegg

Gjest trist i dag:(
Skrevet

Huff, alt er bare så trist å leit i dag. Usikkerhet med typen, det snør, ingenting å gjøre osv osv...... Dette er med andre ord en av de dagene da man bare skulle ønske at man aldri hadde stått opp.

Hva kan gjøre dager som denne bedre, hvis det overhodet er mulig? Sitter og venter på et mirakel, for eksempel at jeg våkner opp av en vond drøm.

Hva gjør dere dolere når dagene er som verst?

Skrevet

Doler litt, koser meg med å se på oppmuntrende e-postkort til meg selv, leser hyggelige brev eller epost jeg har fått før, jobber på hjemmesidene mine, skriver dikt, fortellinger og dagbok osv. osv. alt mens jeg hører på musikk som får meg i godt humør igjen. Et varmt fargebad er forresten et must på slike dager...;)

mil1365380270
Skrevet

Har du mulighet, så gå en tur. Det hjelper :-)

Skrevet

Om du har muligheten - plugg favorittmusikken i ørene, skru volumet opp og gå deg en tur i snøværet!

Kanskje tiltak, men det hjelper _garantert_ på humøret!!

Evt kan du kjøpe deg masse snop, leie en film og legge deg godt til rette på sofaen :-)

Gjest Bibliotekfan
Skrevet

Slike dager kjøper jeg med meg en salat til lunsj, en cola og mye godteri til dessert, og stikker til biblioteket. Finner masse blader om interiør og trening og helse, eller hva jeg er interessert i den dagen. Sitter der og spiser og leser og kikker på andre folk, uten å være redd for at noen bil prate så mye med meg. Passer fint å være betrakter slike drittdager. For meg iallefall. Dette funker hver gang. Får meg jo en kjøretur også. Sunt å komme ut av huset!

Gjest tottlå
Skrevet

En stooor pose med chips og sjokkolade, hjelper på det meste!

Lei en film.... En komedie f.eks.....ta på deg de beste klærne du har.....og pakk deg innn i dynen på sofaen....og NYT livet!!!

Skrevet

Skjønner hva du mener med at dagen er gørr.. Nå har ikke jeg trøbbel med typen da, men vært syk siden mandag.. I dag var jeg skikkelig deppa når jeg sto opp. Tok meg en land varm dusj, på med sminke (føler meg faktisk piggere med sminke!), på med go-buksa og hettejakke, ut i butikken.. Kjøpte meg en milkshake og baguett og lagde den digge beguetten til frokost. Har også vaska klær i hele dag.. Synes det er deilig å ha noe å gjøre. Tenkte å gå en tur, men droppa det siden jeg er så svimmel og fordi det snør.. : (

Så ringte jeg en venninne og skravla. Så surfer jeg litt, glaner litt på tv og nå koser jeg meg under pleddet i sofaen med pcn på fanget. : ) Synes det er litt deilig å være alene og, men nå vil jeg jobbe! Utrolig hvor kjedelig det blir å være hjemme når man begynner å bli frisk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...