Mr Kahn Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 ...som kan knyte skjerfet sånn som krum-prinsesse Mette Mareritt? Jeg har et skjerf som er akkurat langt nok, og passe tjukt, og dæven så mye bedre det varma med den derre strupelenka. Men en mann er en mann, og et skjerf er et skjerf (ikke le, for fan) så nå spørges det, kan dette brukes i dagslys? Uten å bli sett rart på? 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hvorfor gidder du å bry deg om det? Poenget med et skjerf er at det faktisk har en FUNKSJON! Og varmer det, så varmer det. 0 Siter
Goliath Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Det kan jo være at du får noen "lystige" blikk fra noen andre menn i hvert fall...:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Det kan brukes, ja. Om du vil bli sett rart på? Sansynligvis. Men la nå for all del ikke dèt hindre deg :-) ".........................." 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Tja, hvis du hadde tenkt å bevege deg i Bogstaveien eller deromkring, så tror jeg desverre ikke du vil vekke noen oppsikt. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg har ikke sett skjerfet til MM. Så du det i Se og Hør? Hos tannlegen? *erte* 0 Siter
flisa Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 HÆHÆ! Det er bedre enn den Ludvig-måten du vanligvis bruker! 0 Siter
flisa Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 http://www.bernat.com/data/pattern/image/image_215.jpg HÆ? blei du glad? - helt lik lue som deg tilogmed!! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Kan Ari, så kan vel du? *kveler et fnis* 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Kan Ari, så kan vel du? *kveler et fnis* Ari er vel nesten kvinnfolk da? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Ari er vel nesten kvinnfolk da? Jeg har aldri vært i tvil om det!!!! 0 Siter
flisa Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg har aldri vært i tvil om det!!!! Jeg syns han er et skikkelig mannfolk som TØR noe annet enn å være macho! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg syns han er et skikkelig mannfolk som TØR noe annet enn å være macho! Og så har han jo satt Moss på kartet! ;o) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg syns han er et skikkelig mannfolk som TØR noe annet enn å være macho! Ja, det er jeg enig i. Men du må være enig med meg, når jeg sier at han er LITT tvilsom..... Han har noen tendenser som ikke alltid er helt maskulinene!!! 0 Siter
flisa Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Og så har han jo satt Moss på kartet! ;o) javisst! 0 Siter
flisa Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Ja, det er jeg enig i. Men du må være enig med meg, når jeg sier at han er LITT tvilsom..... Han har noen tendenser som ikke alltid er helt maskulinene!!! Det er det som er så fint med han! 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Så lenge det er tykke vinterskjerf og ikke sånne tynne pynteskjerf man bruker innendørs, så er det vel greit. En mann jeg vet om har nemlig hvitt tynt inne-skjerf som han har på seg på den måten, og DET ser innmari dumt ut. Er det varmere altså? Hmm.. Kanskje jeg får teste det dersom jeg finner på å bevege meg utenfor døren en dag. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Det er det som er så fint med han! Joda..... han er tøff som viser hvem han virkelig er!!! Det er sant!!! Jeg liker bedre Ari enn Mette Marit!!!!! (Det er sikkert) 0 Siter
flisa Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Joda..... han er tøff som viser hvem han virkelig er!!! Det er sant!!! Jeg liker bedre Ari enn Mette Marit!!!!! (Det er sikkert) Jeg også! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg også! Han der faren hennes er ikke klok!! Han er rett å slett så PR-kåt, at det er til å bli kvalm av!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.