Gå til innhold

Er det bare kvinnfolk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han der faren hennes er ikke klok!!

Han er rett å slett så PR-kåt, at det er til å bli kvalm av!!!

neida - det er media som gjør han til det han er.

De sier at faren ikke tenker seg om, at han ikke tar hensyn til Mette_Marit - snu på flisa og tenk....det er da vel media som hauser opp denne eksentriske gubben og det er DE som ødelegger for Mette-Marit.

Det finnes mange Sven O-er men det er KUN på grunn av at han er faren hennes at de skriver om han, de skriver ikke om han "Jens i svingen som det lukter piss av" - fordi han er ikke faren til noen - og dermed ikke skyts for å "ta" kongehuset.

Sven O er bare seg sjøl - mora til MM har skilt seg fra han, av åpenbare grunner, og MM kan altså ikke velge sin far.

det er media som ødelegger for MM, uansett hvordan man snur og vender på det.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Ade|ina

6

• Gemini

3

• ShitDiddelyDo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest tottlå
Skrevet

De sier at faren ikke tenker seg om, at han ikke tar hensyn til Mette_Marit - snu på flisa og tenk....det er da vel media som hauser opp denne eksentriske gubben og det er DE som ødelegger for Mette-Marit.

Det finnes mange Sven O-er men det er KUN på grunn av at han er faren hennes at de skriver om han, de skriver ikke om han "Jens i svingen som det lukter piss av" - fordi han er ikke faren til noen - og dermed ikke skyts for å "ta" kongehuset.

Sven O er bare seg sjøl - mora til MM har skilt seg fra han, av åpenbare grunner, og MM kan altså ikke velge sin far.

Ok....jeg er med på den!

Jeg tror grønt på alt som står i Se og Hør!!!

Skrevet

Ja, menn kan også knyte skjerf sånn.. Det er jo så mye bedre (varmt og godt). : )

Skrevet

Det er vel trengt tatt din oppgave å snu på flisa.

Hehehehe...eh...eh.

*hoster flaut over dårlig ordspill*

Skrevet

Enig i at media har mye skyld og at Sven-O burde beskyttes mot seg selv.

Men han samarbeider med meida og holder forøvrig ikke en spesielt lav profil. Har også hørt ham si at grunnen til at folk er intr i han, hva enten han er m Sputnik el skriver bok el lar seg avbilde med strippere, er at HAN SELV er litt av en moromann og kjendis i Kr.san, ja!

Skjønner godt at MM synes det er frustrerende

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Er helt enig i det du skriver her flisa!

Gjest tottlå
Skrevet

Hehehehe...eh...eh.

*ler meg ihjel*

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Enig i at media har mye skyld og at Sven-O burde beskyttes mot seg selv.

Men han samarbeider med meida og holder forøvrig ikke en spesielt lav profil. Har også hørt ham si at grunnen til at folk er intr i han, hva enten han er m Sputnik el skriver bok el lar seg avbilde med strippere, er at HAN SELV er litt av en moromann og kjendis i Kr.san, ja!

Skjønner godt at MM synes det er frustrerende

"Men han samarbeider med meida og holder forøvrig ikke en spesielt lav profil. Har også hørt ham si at grunnen til at folk er intr i han, hva enten han er m Sputnik el skriver bok el lar seg avbilde med strippere, er at HAN SELV er litt av en moromann og kjendis i Kr.san, ja!"

Men jeg lurer på om det er alkoholen som har drept noen hjerneseller.

Da synes jeg media skal holde seg for gode til å bruke han på den måten.

Skrevet

*ler meg ihjel*

Godt noen setter pris på dårlig humor. Men du er jo i godt humør i utgangspunktet i dag, så det er nok derfor! ;oD

Skrevet

Så lenge det er tykke vinterskjerf og ikke sånne tynne pynteskjerf man bruker innendørs, så er det vel greit. En mann jeg vet om har nemlig hvitt tynt inne-skjerf som han har på seg på den måten, og DET ser innmari dumt ut.

Er det varmere altså? Hmm.. Kanskje jeg får teste det dersom jeg finner på å bevege meg utenfor døren en dag.

Ja, det er faktisk en veldig varm og god måte å knytte skjerfet på.

Gjest tottlå
Skrevet

Godt noen setter pris på dårlig humor. Men du er jo i godt humør i utgangspunktet i dag, så det er nok derfor! ;oD

Skal ikke mye til for å muntre opp meg i dag, nei! :D

Dessuten har jeg ganske syk humor selv.....sååå...

Gjest Beautiful Day *erter bare*
Skrevet

Er du med i "Homsepatruljen"?

"Åh, giiid, assa! Nå ble du _dæili_. Jeg klarer snart ikke mere!"

Har du stringtruser også?

Gjest tottlå
Skrevet

Er du med i "Homsepatruljen"?

"Åh, giiid, assa! Nå ble du _dæili_. Jeg klarer snart ikke mere!"

Har du stringtruser også?

Hohoho......

Skrevet

"Men han samarbeider med meida og holder forøvrig ikke en spesielt lav profil. Har også hørt ham si at grunnen til at folk er intr i han, hva enten han er m Sputnik el skriver bok el lar seg avbilde med strippere, er at HAN SELV er litt av en moromann og kjendis i Kr.san, ja!"

Men jeg lurer på om det er alkoholen som har drept noen hjerneseller.

Da synes jeg media skal holde seg for gode til å bruke han på den måten.

Jeg er helt enig i at media burde slutte.

Men uansett alkoholmisbruk og/eller andre grunner til at Sven-O ikke er helt "på nett" så er han fortsatt ikke umundiggjort. Han vil fortsatt kunne være "tilregnelig i gjerningsøyeblikket" og må stå til ansvar for sin egen medvirkning i dette. Han har fortsatt lov til å gå hen og spille konserter med Sputnik og danse med strippere....

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Jeg er helt enig i at media burde slutte.

Men uansett alkoholmisbruk og/eller andre grunner til at Sven-O ikke er helt "på nett" så er han fortsatt ikke umundiggjort. Han vil fortsatt kunne være "tilregnelig i gjerningsøyeblikket" og må stå til ansvar for sin egen medvirkning i dette. Han har fortsatt lov til å gå hen og spille konserter med Sputnik og danse med strippere....

Ja han har lov til det. Men jeg synes likevel at så lenge han ikke er i stand til å ta kloke beslutninger, så synes jeg media skal ha et ansvar her.

Det er som flisa sier, det finnes nok mange slike klovner.

Men skal han få slippe til på den måten i media, når han er kronpisessens far?

Skrevet

Dypt alvorlig, ikke engang med et snev av smil på leppene, kan jeg fortelle at hvertfall denne dama finner det ganske stilig - også på menn!

Skrevet

Ja han har lov til det. Men jeg synes likevel at så lenge han ikke er i stand til å ta kloke beslutninger, så synes jeg media skal ha et ansvar her.

Det er som flisa sier, det finnes nok mange slike klovner.

Men skal han få slippe til på den måten i media, når han er kronpisessens far?

Vær varsom-plakaten sier bl.a.:

"3.9. Opptre hensynsfullt i den journalistiske arbeidsprosessen. Vis særlig hensyn overfor personer som ikke kan ventes å være klar over virkningen av sine uttalelser. Misbruk ikke andres følelser, uvitenhet eller sviktende dømmekraft. Husk at mennesker i sjokk eller sorg er mer sårbare enn andre."

http://www.nored.no/presseetikk/varsom.htm

Tror dette punktet kunne kommet mer til anvendelse, fx. når det gjelder personer som kronprinsessens far.

Skrevet

Hehehehe...eh...eh.

hehe, jeg brukte det bevisst - men liker best når Mr. Kahn snur på flisa da :)

Skrevet

hehe, jeg brukte det bevisst - men liker best når Mr. Kahn snur på flisa da :)

...opp ned, eller bak frem...?

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...