Gå til innhold

Er det bare kvinnfolk...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du noe bilde av Metta Marit med skjerf?

Jeg mistenker nemlig at jeg bruker skjerfet som henne. Knyter det gjør jeg i hvert fall ikke. :)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Ade|ina

6

• Gemini

3

• ShitDiddelyDo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja han har lov til det. Men jeg synes likevel at så lenge han ikke er i stand til å ta kloke beslutninger, så synes jeg media skal ha et ansvar her.

Det er som flisa sier, det finnes nok mange slike klovner.

Men skal han få slippe til på den måten i media, når han er kronpisessens far?

Hvorfor skal ikke han få lov til å være seg selv.

Han skal da ikke behøve å bure seg inne og leve et kjedelig liv (etter hans syn) fordi datteren plutselig ble krompa.

Så han i et intervju på TV en gang. Der sa han at han alltid kom til å være seg selv - den han alltid hadde vært. Noe i den duren.

Det syntes jeg han skal få lov til å være også, samme hvor teit andre måtte mene han oppfører seg.

Skrevet

Han skal da ikke behøve å bure seg inne og leve et kjedelig liv (etter hans syn) fordi datteren plutselig ble krompa.

Så han i et intervju på TV en gang. Der sa han at han alltid kom til å være seg selv - den han alltid hadde vært. Noe i den duren.

Det syntes jeg han skal få lov til å være også, samme hvor teit andre måtte mene han oppfører seg.

Jeg skulle bare ønske han kunne være seg selv litt mindre offentlig.

Han trenger ikke stille opp i alle medier. Og de trenger heller ikke å bruke ham på den måten.

Hadde vi sluppet det, kan han vel være så teit og rar og seg selv han bare orker og klarer.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Han skal da få lov til å være seg selv.

Han var vel seg selv før Mette Marit ble kronprinsesse også?

Hva tror du pressen premierer han med når han blir intervjuet?

Øl sikkert,for at han skal bli enda mer fritttalende.

Jeg synes det er usmakelig.

Skrevet

...opp ned, eller bak frem...?

:)

jeg skal fortelle deg det på annet medium en dag! hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han mener sånn: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2442168

og ser du, det er på en mann - en sånn renneløkke. Han har sett at ungene og jeg går sånn da -

her er MM også:

http://www.vaagland.no/BILDER/400hm3.JPG

Ånei, huff. Sånn går jeg ikke.

Jeg tar skjerfet rundt hodet sånn at begge tufsene henger ned over hver brystmuskel, så tar jeg på meg jakka, og trykker begge skjerflengdene litt oppover sånn at de dekker halsen, og likevel holder seg på plass på grunn av jakka.

Skrevet

jeg skal fortelle deg det på annet medium en dag! hehe

"Upside down

Boy, you turn me

Inside out

And round and round

Upside down

Boy, you turn me

Inside out

And round and round"

He he...

Skrevet

Ånei, huff. Sånn går jeg ikke.

Jeg tar skjerfet rundt hodet sånn at begge tufsene henger ned over hver brystmuskel, så tar jeg på meg jakka, og trykker begge skjerflengdene litt oppover sånn at de dekker halsen, og likevel holder seg på plass på grunn av jakka.

Sånn gjør han også - om han ikke knyter helt Ludvig da - -:-)

Skrevet

"Upside down

Boy, you turn me

Inside out

And round and round

Upside down

Boy, you turn me

Inside out

And round and round"

He he...

jess! .)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sånn gjør han også - om han ikke knyter helt Ludvig da - -:-)

Oki, da gjør han det fornuftig. Jeg så for meg en kjerringknute, jeg. :)

Skrevet

Oki, da gjør han det fornuftig. Jeg så for meg en kjerringknute, jeg. :)

*ler*

Skrevet

Han skal da få lov til å være seg selv.

Han var vel seg selv før Mette Marit ble kronprinsesse også?

Hva tror du pressen premierer han med når han blir intervjuet?

Øl sikkert,for at han skal bli enda mer fritttalende.

Jeg synes det er usmakelig.

"Han var vel seg selv før Mette Marit ble kronprinsesse også?"

Ja det var han visst, og det var jo akkurat det som var poenget. Han ville/kunne ikke gjøre seg til noe annet enn det han var.

"Hva tror du pressen premierer han med når han blir intervjuet? Øl sikkert,for at han skal bli enda mer fritttalende.

Det vet jeg ingenting om - gjør du. Ikke interesserer det meg heller.

Mannen må få være den han er. Han får stå for sin opptreden, så får krompa stå for sin.

Skrevet

Jeg skulle bare ønske han kunne være seg selv litt mindre offentlig.

Han trenger ikke stille opp i alle medier. Og de trenger heller ikke å bruke ham på den måten.

Hadde vi sluppet det, kan han vel være så teit og rar og seg selv han bare orker og klarer.

"Han trenger ikke stille opp i alle medier. Og de trenger heller ikke å bruke ham på den måten."

Han lar seg bruke akkurat så mye HAN vil - og det er hans rett ;-)

Mannen er ikke erklært umyndiggjort - så vidt meg bekjent.

Skrevet

"Han trenger ikke stille opp i alle medier. Og de trenger heller ikke å bruke ham på den måten."

Han lar seg bruke akkurat så mye HAN vil - og det er hans rett ;-)

Mannen er ikke erklært umyndiggjort - så vidt meg bekjent.

Men han burde vært det...

I alle fall burde pressen brukt vær varsom-plakaten og beskyttet ham mot seg selv. Han burde IKKE kommet på trykk hver gang han åpner kjeften eller er tørst og vil ha litt penger eller øl.

Skrevet

Men han burde vært det...

I alle fall burde pressen brukt vær varsom-plakaten og beskyttet ham mot seg selv. Han burde IKKE kommet på trykk hver gang han åpner kjeften eller er tørst og vil ha litt penger eller øl.

"Men han burde vært det..."

Nei så menn om han burde vært umyndiggjort fordi hans datter ble krompa. Han er den han er, og har visst alltid vært sånn. Så hvorfor skal han da NÅ bli umyndiggjort. Nei ærlig talt.

"I alle fall burde pressen brukt vær varsom-plakaten og beskyttet ham mot seg selv. Han burde IKKE kommet på trykk hver gang han åpner kjeften eller er tørst og vil ha litt penger eller øl."

Her er det altså greit å stemple en mann ved å si at han gjør dette kun for å få øl eller penger.

Dette vet jeg ikke noe om, bare det som er skrevet her bla. Og uansett så får han gjøre som han vil.

Om han tjener noen kroner på pressen, så er det jo hans valg. Også hans valg hvordan han velger å fremstå. Han er nok smartere enn det du og andre tror.

Hva har han å tape egentlig. Han er jo dømt til å være i rampelyset uansett, så da kan han vel i jøsse navn få være den han er, og ikke spille skuespill.

Hadde det vært bedre om det sto. mm far lider av depersjoner, mm far takler ikke mediaomtalen, mm far føler seg utenfor osv.

Mannen gjør hva han vil og lar seg ikke tråkke på, men lever sitt liv, på sin måte.

Skrevet

"Men han burde vært det..."

Nei så menn om han burde vært umyndiggjort fordi hans datter ble krompa. Han er den han er, og har visst alltid vært sånn. Så hvorfor skal han da NÅ bli umyndiggjort. Nei ærlig talt.

"I alle fall burde pressen brukt vær varsom-plakaten og beskyttet ham mot seg selv. Han burde IKKE kommet på trykk hver gang han åpner kjeften eller er tørst og vil ha litt penger eller øl."

Her er det altså greit å stemple en mann ved å si at han gjør dette kun for å få øl eller penger.

Dette vet jeg ikke noe om, bare det som er skrevet her bla. Og uansett så får han gjøre som han vil.

Om han tjener noen kroner på pressen, så er det jo hans valg. Også hans valg hvordan han velger å fremstå. Han er nok smartere enn det du og andre tror.

Hva har han å tape egentlig. Han er jo dømt til å være i rampelyset uansett, så da kan han vel i jøsse navn få være den han er, og ikke spille skuespill.

Hadde det vært bedre om det sto. mm far lider av depersjoner, mm far takler ikke mediaomtalen, mm far føler seg utenfor osv.

Mannen gjør hva han vil og lar seg ikke tråkke på, men lever sitt liv, på sin måte.

Han er slett ikke dømt til noe liv i evig rampelys.

Man ser sjelden Ari Behns foreldre eller MM's mor på forsiden av Se & Hør, men Sven O lirer noe bullshit ut av seg i ukeblader, aviser og på TV i tide og utide.

Men dette blir vi sikkert ikke enige om...

Skrevet

Han er slett ikke dømt til noe liv i evig rampelys.

Man ser sjelden Ari Behns foreldre eller MM's mor på forsiden av Se & Hør, men Sven O lirer noe bullshit ut av seg i ukeblader, aviser og på TV i tide og utide.

Men dette blir vi sikkert ikke enige om...

Det gjør vi nok ikke, så vi slutter her :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...