Gå til innhold

ÅÅÅ jeg er glad idag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for tipset! Skal sjekke ut neste gang jeg skal dit:)

Lykke til. :)

Hva slags instrument spiller du?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

13

• Velouria

6

• Hønemoren

5

• Åsemor

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Har du gått gjennom en operasjopn?! Hvordan går det med deg nå, da? Alvorlig, eller?

:D

jeg opererte tarmen for to uker siden. hadde to mislykkede operasjoner i 2003. tilstanden er vel mer smertefull og ubehagelig enn det er alvorlig. Så derfor må pasienter med denne type skade måtte regne med å vente lenge i operasjonskø. Har fremdeles mye vondt, og magen er ikke helt regulert men jeg håper at denne operasjonen vil gi meg en ny livskvalitet.

Gjest tottlå
Skrevet

jeg opererte tarmen for to uker siden. hadde to mislykkede operasjoner i 2003. tilstanden er vel mer smertefull og ubehagelig enn det er alvorlig. Så derfor må pasienter med denne type skade måtte regne med å vente lenge i operasjonskø. Har fremdeles mye vondt, og magen er ikke helt regulert men jeg håper at denne operasjonen vil gi meg en ny livskvalitet.

Får håpe det, ja!! Krysse fingrer!!!

:)

Skrevet

Jepp, en skikkelig shoppingrunde er deilig!

Men jeg var på biblioteket i dag og lånte masse bøker, noter og dvd. Fant serien "Riket" på dvd, og da ble jeg glad. Etter å ha sett den blir jeg nok heller redd, tenker jeg. :)

Riket er fantastisk! Men det vet du sikkert :) Om du derimot ikke har sett den og tileldigvis er gravid... hopp over fødselsscenen.

Gjest tottlå
Skrevet

Riket er fantastisk! Men det vet du sikkert :) Om du derimot ikke har sett den og tileldigvis er gravid... hopp over fødselsscenen.

Åååå???

Gjest bowenfan
Skrevet

Lykke til. :)

Hva slags instrument spiller du?

Piano. Og er student, så noter tar jeg meg ikke råd til. Blir veldig kjedelig i lengden.. Hva spiller du da?

Skrevet

Åååå???

La oss si det sånn at den er ganske heftig! og om man har ett snev av fantasi kan man fort få noen sprøe mareritt og overutviklet fødselsangst. Nå krisemaksimerer jeg selvsagt, men den er _drøy_ altså.

Skrevet

Jeg har også lånt en bok på biblioteket i dag. Blir ikke akuratt så glad av å lese den. Men jeg blir mer takknemmelig over det livet jeg har, av den!!!

"Veien til Karlsvognen" av Jon Magnus...

Har du lest den??

Den har jeg lest, enig med deg, vi blir mere takknemlig over livet når vi leser den boka. Klarte nesten ikke å legge den fra meg da jeg hadde begynt.

Jeg tenker ofte på den familien, hun det er skrevet er gravlagt på samme gravlund som min sønn og mine besteforeldre og graven hennes er rett ved der mine besteforeldre ligger. Tenker derfor mye på dette hver gang jeg er på kirkegården.

Gjest tottlå
Skrevet

La oss si det sånn at den er ganske heftig! og om man har ett snev av fantasi kan man fort få noen sprøe mareritt og overutviklet fødselsangst. Nå krisemaksimerer jeg selvsagt, men den er _drøy_ altså.

Phuu......godt jeg ikke er gravid!!

Skrevet

Det handler mer om livet og kjærlighet enn sykdom, altså!!!

Mine problem ble små når jeg leste denne boken!!!

Setter på en måte pris på hver dag som kommer og går, etter du har lest boken!!!!

Husker også den handlet litt om hvor møkkete det var på sykehuset der hun var innlagt, mange hybelkaniner blant annet. Stemmer ikke det?

Skrevet

Phuu......godt jeg ikke er gravid!!

Jeg var nemlig gravid da jeg så den første gang og han ene jeg bodde sammen med nektet meg å se den. Det er jeg veldig takknemlig for ;)

Gjest tottlå
Skrevet

Den har jeg lest, enig med deg, vi blir mere takknemlig over livet når vi leser den boka. Klarte nesten ikke å legge den fra meg da jeg hadde begynt.

Jeg tenker ofte på den familien, hun det er skrevet er gravlagt på samme gravlund som min sønn og mine besteforeldre og graven hennes er rett ved der mine besteforeldre ligger. Tenker derfor mye på dette hver gang jeg er på kirkegården.

Jeg er kjempe glad for at den historien har kommet på trykk!

Har du lest "etter Karlsvognen" da?

Jeg elsker stjernehimmelen. Fikk et helt annet syn på dette og på livet og døden etter boken!!!

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg var nemlig gravid da jeg så den første gang og han ene jeg bodde sammen med nektet meg å se den. Det er jeg veldig takknemlig for ;)

Hihi....nesten så jeg må leie den....å se!!!

Hva slags film er det, egentlig???? Drama, thriller.......dokumentar???

Gjest tottlå
Skrevet

Husker også den handlet litt om hvor møkkete det var på sykehuset der hun var innlagt, mange hybelkaniner blant annet. Stemmer ikke det?

Jo....ikke minst!!

Denne boken eer faktisk pensum på skolen min!!! Synes det er kjempebra. Får liksom innblikk i pasientens og pårørendes syn på helsepersonell og hele systemet! Øker forståelsen kanskje.....

Skrevet

Jeg er kjempe glad for at den historien har kommet på trykk!

Har du lest "etter Karlsvognen" da?

Jeg elsker stjernehimmelen. Fikk et helt annet syn på dette og på livet og døden etter boken!!!

Ja, leste Etter Karlsvognen også, men den første boka var best.

Er noen år siden nå så tror jammen jeg skal lese dem på nytt. Må først ha svar på den rutinemessige mammografien jeg hadde sist uke, huff, liker ikke å vente på sånne brev, jeg.

Skrevet

Jo....ikke minst!!

Denne boken eer faktisk pensum på skolen min!!! Synes det er kjempebra. Får liksom innblikk i pasientens og pårørendes syn på helsepersonell og hele systemet! Øker forståelsen kanskje.....

Ja, tenk å få med seg så mye i en og samme bok, kjempegodt skrevet av journalisten/enkemannen.

Gjest tottlå
Skrevet

Ja, leste Etter Karlsvognen også, men den første boka var best.

Er noen år siden nå så tror jammen jeg skal lese dem på nytt. Må først ha svar på den rutinemessige mammografien jeg hadde sist uke, huff, liker ikke å vente på sånne brev, jeg.

Åja! Det stemmer......hvordan gikk det?? Vondt?

Går sikkert bra!! :)

Pyton å vente, JA! Tror det norske helsevesenet lever av å holde pasientene sine på pinebenken......

Ser det for meg.... de sitter på kontorene sine og ler rått! MWOHAHAHA!!!

Gjest tottlå
Skrevet

Ja, tenk å få med seg så mye i en og samme bok, kjempegodt skrevet av journalisten/enkemannen.

Kjempebra!! Han er vist kjempekoselig og imøtekommende også! En venninne av meg ble så grepet av boken at hun skrev til han. Han ringte opp til henne og slo av en drøs. Han satte stor pris på å snakke OG lytte om andres problem. Alt fra eksamens nerver til alvorlige sykdommer.....

Skrevet

Pyton å vente, JA! Tror det norske helsevesenet lever av å holde pasientene sine på pinebenken......

Jeg er dum som går dit, er med på dette prosjektet. Kan jo hoppe av da......!

Jeg synes alltid sånn venting er pyton. Anbefalt mammografi siden 40årsalder av min gynekolog, gått på Røde Kors i Oslo og der er det kjempekjekt å gå. Hyggelige pleiere og man får svar med en gang.

Dette prosjektet på Galleriet er noe annet, lite blide og serviceinnstilt synes jeg. Så må vi attpåtil vente 2-3 uker på svaret.

Er annenhvert år man blir innkalt der og jeg går det ene året der nå og det andre på Røde Kors, hvorfor jeg ble med på dette prosjektet aner jeg ikke, egenandelen er den samme på begge steder. Synes det er greit å gå hvert år jeg. Vondt synes jeg aldri det er, men å vente på beskjeden, huff merker angsten da!

Skrevet

Ja, skulle tro de har betalt for å la det gå lengst mulig tid før man får svar på prøver. Jeg vet at sykehuset har svar på min prøve, men sender ikke i posten. Jeg har fått time, som ble satt opp 3 uker fra brevet ble datert. Jeg er forberedt på begge utfall, så jeg trenger ingen lang time der, bare 5 min. av deres tid. Men får jeg det? Neida... Kranglet med de på tlf. på mandag om å få komme inn litt tidligere, men jeg må pent vente. Forstå det den som vil...

:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...