Freya Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Riket er fantastisk! Men det vet du sikkert Om du derimot ikke har sett den og tileldigvis er gravid... hopp over fødselsscenen. Nei, er ikke gravid... Har ikke sett serien ennå, men hørt litt om den. Tror den er bra. 0 Siter
Freya Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hihi....nesten så jeg må leie den....å se!!! Hva slags film er det, egentlig???? Drama, thriller.......dokumentar??? Det er en tv-serie som er en blanding av sit-com, drama og thriller, står det bakpå dvdene iallfall. Veldig populær. Von Trier som har regissert. 0 Siter
Freya Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Piano. Og er student, så noter tar jeg meg ikke råd til. Blir veldig kjedelig i lengden.. Hva spiller du da? Spiller litt piano jeg også. Fant noen sider på nettet hvor man kan skrive ut noter gratis også. 0 Siter
Kvinna Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Ja, egentlig! Har vært to jævlige uker, hvor slagene i trynet, komplikasjonene og uhell har stått i kø (Murphys lov, antar jeg...)...men i kveld ser det ut til at vi skal få synke ned i sofaen vår, se på tv, kose med bikkjene og hvile hodene våre! Vi kan til og med flire litt over alt som har gått galt! I morgen er det nye strabaser, men akurat nå, så har jeg det godt, og er glad :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Det er en tv-serie som er en blanding av sit-com, drama og thriller, står det bakpå dvdene iallfall. Veldig populær. Von Trier som har regissert. sit-com, schmitt-komm... nok ett eksempel på at man ikke skal tro alt man leser. creepy er den iallefall og Von Trier er jo genial! 0 Siter
Freya Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 sit-com, schmitt-komm... nok ett eksempel på at man ikke skal tro alt man leser. creepy er den iallefall og Von Trier er jo genial! Jeg bare siterer det som står bakpå jeg. Har hørt den er ganske skummel ja, og jeg klarer jo ikke å holde meg unna sånt. Dumme meg. 0 Siter
Velouria Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg bare siterer det som står bakpå jeg. Har hørt den er ganske skummel ja, og jeg klarer jo ikke å holde meg unna sånt. Dumme meg. Du vil nok ikke angre, den er knallbra! 0 Siter
Freya Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Du vil nok ikke angre, den er knallbra! Tviler ikke på det, men jeg er så lettskremt og mørkredd, se. Så må jeg alltid se de skumle tingene, så angrer jeg etterpå... 0 Siter
Velouria Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Tviler ikke på det, men jeg er så lettskremt og mørkredd, se. Så må jeg alltid se de skumle tingene, så angrer jeg etterpå... Kjenner meg godt igjen ; ) Men dette er en film av det slaget man bare _må_ se! 0 Siter
Freya Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Kjenner meg godt igjen ; ) Men dette er en film av det slaget man bare _må_ se! Jepp, gleder meg. Har du noen tips til å bli mindre mørkredd, kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.