Gå til innhold

Til dere, gutter!

Anbefalte innlegg

Gjest Vinteren
Skrevet

Hvorfor er det så flaut for dere alt det der med mensen? Hva er det som er så fryktelig pinlig?

Skrevet

Jeg kan jo bare svare for meg selv, men det har aldri vært flaut for meg, men jeg har opplevd mange anledninger hvor jenter har synes det har vært flaut at jeg har vært klar over at de har mensen...

Skrevet

Verken samboern min, kameratene mine eller storebroren min synes ikke det er flaut med mensen... For dem er det en helt naturlig sak - naturlig nok! ; ) HVorfor skulle det ikke være det..

Ingen gutter over 18 år synes vel mensen og alt med mensen er flaut?

Skrevet

Hvor har du det fra? Tror ikke det er vanlig i RL.

Kanskje du ser for mye på tv?

Skrevet

de fleste modne gutter synes vel ikke det er flaut, men de snakker kanske ikke så mye om det, og det er jo ikke så rart siden de ikke har noe erfaring med det.

mil1365380270
Skrevet

Jeg kan jo bare svare for meg selv, men det har aldri vært flaut for meg, men jeg har opplevd mange anledninger hvor jenter har synes det har vært flaut at jeg har vært klar over at de har mensen...

Samme inntrykk som deg. Det er jentene som er flaue, ikke guttene.

Skrevet

Gutter har ikke mens!

Man lærer noe nytt på dol hver dag;o)

Skrevet

Samme inntrykk som deg. Det er jentene som er flaue, ikke guttene.

Jupp, helt enig. Er faktisk litt sånn selv jeg. altså ikke med kjæresten, men hvis jeg f.eks er på vorspiel sammen med gutter og det detter ut en ob fra vesken min (sånn at alle ser det) på vei til toalettet blir jeg drit flau. Skjedde for ikke lenge siden nemlig.

Skrevet

Man lærer noe nytt på dol hver dag;o)

hehe :)

Skrevet

Ingen av min kjærester har syntes det er flaut. Kjærester jeg hadde da jeg var 15 og oppover hadde ingen problemer med å kjøpe med hverken bind eller ob for meg på butikken.

(men pappaen til ei venninnen av meg kjøpte ikke sånt til sin kone eller barn på butikken, HEeeelt sant!!)

mil1365380270
Skrevet

Jupp, helt enig. Er faktisk litt sånn selv jeg. altså ikke med kjæresten, men hvis jeg f.eks er på vorspiel sammen med gutter og det detter ut en ob fra vesken min (sånn at alle ser det) på vei til toalettet blir jeg drit flau. Skjedde for ikke lenge siden nemlig.

Blir ikke flau akkurat, men det føles bedre å miste en lighter.

Henger vel igjen fra da en menstruerende kvinne ble sett på som uren. Ikke rart kanskje, det blir vi jo sett på som i mange kulturer fortsatt. Triste greier!

Gjest Vinteren
Skrevet

Hvor har du det fra? Tror ikke det er vanlig i RL.

Kanskje du ser for mye på tv?

Jeg lurer fordi mine kamerater synes det er flaut...og de er mer enn 14, for å si det sånn :-)

Skrevet

Jeg lurer fordi mine kamerater synes det er flaut...og de er mer enn 14, for å si det sånn :-)

Men ikke så mye mer enn 14 år håper jeg?

Skrevet

Kanskje denne heller skulle vært på ungdomsforum? :-)

Flaut med mensen? Hæh?

"............................."

Gjest Vinteren
Skrevet

Men ikke så mye mer enn 14 år håper jeg?

Kunne ønske jeg kunne si at de var rett over 14, men de er faktisk 21. Jeg synes det er skikkelig barnslig å synes det er direkte ubehagelig å snakke om mensen...

Gjest Undermåls?
Skrevet

Selv om de guttene du menger deg med, synes "dette med mensen er flaut", betyr ikke det at alle gutter synes det.

På tide å skifte omgangskrets?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...