Gjest mij Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 For noe piss! Det der tror jeg ikke noe på i det hele tatt. At noen faktisk har det slik hjemme hos seg, tviler jeg ikke på, men derimot hjemmene de viser i denne serien.. dette virker rett og slett fake. 0 Siter
Gjest Hvorfor skulle det ikke være sant? Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg tror faktisk på det. Så en repotasje på TvNorge om en leilighet som hadde blitt leid ut. Den så ikke ut!! Like gale som på tv, om ikke verre. Men det jeg reagerer på er at de rengjøringsdamene bruker hendene på alt, UTEN hansker. F.eks så tok hun ene fingeren og skrapte nedi do!! Trodde jeg skulle spy. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg tror faktisk på det. Så en repotasje på TvNorge om en leilighet som hadde blitt leid ut. Den så ikke ut!! Like gale som på tv, om ikke verre. Men det jeg reagerer på er at de rengjøringsdamene bruker hendene på alt, UTEN hansker. F.eks så tok hun ene fingeren og skrapte nedi do!! Trodde jeg skulle spy. Ikke sant, nettopp derfor tror jeg dette er fake. Hvem gidder putte fingrene i andres dritt? 0 Siter
Champagne Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Dette er selvsagt ikke virkeligheten. 0 Siter
Osiris Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg tror også at dette er oppspinn. Helt sikkert arrangert rot og møkk og innleide skuespillere. At noen har det sånn hjemme, ja DET tror jeg. Men aldri om de ville ha vist fram det på TV. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg tror faktisk på det. Så en repotasje på TvNorge om en leilighet som hadde blitt leid ut. Den så ikke ut!! Like gale som på tv, om ikke verre. Men det jeg reagerer på er at de rengjøringsdamene bruker hendene på alt, UTEN hansker. F.eks så tok hun ene fingeren og skrapte nedi do!! Trodde jeg skulle spy. De er ikke riktig navlet de to damene. Dess verre det ser ut og jo verre det lukter desto mer ekstatisk blir de. 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg tror faktisk på det. Så en repotasje på TvNorge om en leilighet som hadde blitt leid ut. Den så ikke ut!! Like gale som på tv, om ikke verre. Men det jeg reagerer på er at de rengjøringsdamene bruker hendene på alt, UTEN hansker. F.eks så tok hun ene fingeren og skrapte nedi do!! Trodde jeg skulle spy. Det virker som om nettopp det er hele hovedkonseptet med programmet. det brukes adskillig mer tid på å vise hvor ekkelt det er overalt og hvor "modige" disse damene er når de lukter på kattespy og råtten rømme, enn den tiden som brukes på å vise folk rengjøringsteknikker/-tips. Jeg har sett ett program og det holder for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.