Gå til innhold

Zabo....


septus

Anbefalte innlegg

Hei !

Veldig spent på om det er noe nytt ????

Se også svar til deg under ditt forge innlegg om hvordan jeg (vi) ligger ann.

Håper du har positive nyheter !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zabo 1 (husket kke passord, så derfor zabo 1)

Hei Septus

Gode nyheter!!! Positiv test og hcg på 55. Jeg synes det var litt lavt, men det synes ikke jeg skulle tenke på det på Riksen og bare nyte det som har skjedd. Det er 90% sjanse for at det går bra, sa de. Så vi er veldig glade. Tenk at det skulle et Tin egg til....Det er rart en prøve lenge å bli gravid og når det skjer, så blir det så uvirkelig. Håper det går bra nå, og er spent på UL om 3-4 uker. Jenta vår er også 3 nå, så det passer bra. Håper det går bra for dere snart, det tror jeg. Det som var litt bra med Tin forsøk var at det ble ikke så mye styr lissom, bare inn og sette inn egg....Tenker på deg, og lykke til. Hold meg underrettet da:-)

klem Zabo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Septus

Gode nyheter!!! Positiv test og hcg på 55. Jeg synes det var litt lavt, men det synes ikke jeg skulle tenke på det på Riksen og bare nyte det som har skjedd. Det er 90% sjanse for at det går bra, sa de. Så vi er veldig glade. Tenk at det skulle et Tin egg til....Det er rart en prøve lenge å bli gravid og når det skjer, så blir det så uvirkelig. Håper det går bra nå, og er spent på UL om 3-4 uker. Jenta vår er også 3 nå, så det passer bra. Håper det går bra for dere snart, det tror jeg. Det som var litt bra med Tin forsøk var at det ble ikke så mye styr lissom, bare inn og sette inn egg....Tenker på deg, og lykke til. Hold meg underrettet da:-)

klem Zabo

SÅ GØY !!!

GRATULERER SÅ MYE !!

Kos dere i tiden fremover og ta godt vare på deg selv. Jobber du eller er du sykemeldt i denne perioden ? Har du gjordt noe spesielt i forkant? Er så villig til å gjøre alt jeg kan få å gjøre forholdene godt til rette, selv om jeg vet at mye av dette må naturen ordne opp i.

Så snart vi er igang skal jeg gi beskjed !!!

Klem og nok en gang gratulerer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ GØY !!!

GRATULERER SÅ MYE !!

Kos dere i tiden fremover og ta godt vare på deg selv. Jobber du eller er du sykemeldt i denne perioden ? Har du gjordt noe spesielt i forkant? Er så villig til å gjøre alt jeg kan få å gjøre forholdene godt til rette, selv om jeg vet at mye av dette må naturen ordne opp i.

Så snart vi er igang skal jeg gi beskjed !!!

Klem og nok en gang gratulerer......

hei igjen

Jeg har fått akupunktur, ca 4-5 ganger, spist en del vitaminer + trent. Vet ikke om det har hjulpet, men litt på psyken tenker jeg..:-) Så var jeg nok litt mer avslappet i og med at det var et Tin forsøk. Sist vi prøvde tin så overlevde ingen av de 6 eggene. Nå var det altså 1 gullegg av 4, så det er mulig. Lykke til!

zabo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...