Gå til innhold

Savarine


Gjest 7695

Anbefalte innlegg

Finnes antimalaria medisinen Savarine i Norge. Viss ikke når blir den godkjent, den finnes i de fleste EU land.

Om savarine :

Each tablet contains a daily dose of both chloroquine and Paludrine. The total dose of chloroquine, which is almost twice as high as with the traditional weekly regimen.

Er det lov å få den tilsendt frå utlandet i posten ?

Hva kan en eventuelt risikere om det skulle bli oppdaget ?

Har selv brukt dette produktet før, og fekk ingen bivirkninger av det i motsetning til Lariam. Det er faktisk det middelet som vert anbefalt av Vest Afrikanske leger, framfor lariam, for det har for mange uønska sideefekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niels Erik Landmark, Lege

Jeg kjenner ikke til dette medikamentet og det eksisterer ikke i Norge.Det er jo egentlig bare satt sammen av de 2 mest vanlig antimalariatablettene idag nemlig klorokin og paludrin.Jeg har brukt denne kombinasjonen selv mange ganger komplett uten bivirkninger.Det samme kan jeg og si om Lariam.Mer utførlig svar om Lariam og bivirkninger er tidligere besvart her på denne siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...