Gå til innhold

ka skjer med landet vårt?

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert342
Skrevet

Greit, de sier Norge er det beste landet å bo i og det stemmer sikkert når det gjelder en hel masse men herregud, er no jaggu mye der Norge ikkje er så bra i å bo i og.

Ta f.eks sykehusene, hørte på radioen at no skulle de friskeste "fikses" først, ka da med de sykeste? De må jo aldrig komme til for det kommer jo alltid noen som er friskere enn de igjen.

Så har vi strømprisene, de er jo latterlige med så mye nedbør vi har. Ta Bergen f.eks, her har det jo regnet i nesten et halvt år og allikvel er det folk som fryser i husene sine fordi de ikkje har råd til strømregningen..

Sist vinter da eg så hun gamle damen som frøs i leiligheten sin pga hun ikkje kunne fyre pga strømmen va så dyr holdt eg på å eksplodere!!

Og avgiftene staten ska ha på alt slags mulig greier. er sikker på snart må vi betale avgift for luften vi puster og....

Hørte til og med rykter om at coca cola skulle gå opp 30 % pga det skulle komme avgift på sukkeret??Håper det er usant...

Og dette er bare en liten del det er å klage på..

Men selfølgelig, vi har det veldig mye bedre en mange andre, mn vi har resurser som de ikkje har og vi bruker ikkje den til noe annet enn å spare til våre neste genereasjoner..Innen den tid er eg sikker på at oljefondet ikkje er verdt en drit pga crack eller et eller annet..

Nei Norge er blitt ett griskt land :( synd å måtte si det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...