Gå til innhold

Jeg kjeder meg i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Fruen fra havgapet
Skrevet

Er så ubeskrivelig rastløs, og finner ikke på noen ting. Har skannet alle tv-kanalene og fant ingenting jeg orket å se på. Har tatt frem flere bøker, men orker ikke å lese. Finner ingenting interessant på nettet. Orker ikke å ringe til venner. Har satt flere cd'r på og tatt dem av igjen. Sov til langt utpå dagen og er ikke trøtt. Kommer aldri til å sovne i natt. Hvordan skal jeg få tiden til å gå? Har lyst å ta noen piller og sove i et helt døgn.

Gjest baremei
Skrevet

Huff,da, det hørtes jo ikke helt bra ut..Er det noe som plager deg? Noe du går rundt og tenker på, så du mister konsentrasjonen?Du har jo kommet hit til dol, da, så du kan jo glede oss her med din tilstedeværelse iaf?:)

Gjest Fruen fra havgapet
Skrevet

Huff,da, det hørtes jo ikke helt bra ut..Er det noe som plager deg? Noe du går rundt og tenker på, så du mister konsentrasjonen?Du har jo kommet hit til dol, da, så du kan jo glede oss her med din tilstedeværelse iaf?:)

Jeg har vært mye plaget med angst før, og har nok en del av den i kveld. Uten egentlig å ha grunn til det, livet har vært godt i det siste. Gruer meg til det ene og det andre, og vet inderlig godt at det er bagateller og blir ikke verdens undergang.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg har vært mye plaget med angst før, og har nok en del av den i kveld. Uten egentlig å ha grunn til det, livet har vært godt i det siste. Gruer meg til det ene og det andre, og vet inderlig godt at det er bagateller og blir ikke verdens undergang.

Det er ikke alltid at frykten vår er så logisk..Kan gjøre vondt uten noen åpenbar grunn,ja. Det har jeg også erfart. Håper du får det bedre inni deg snart!!!

Er vel ikke så mye jeg kan si for å hjelpe, annet enn at det meste ordner seg. 99% av det vi går rundt og bekymrer oss for, slår faktisk aldri til..men det er jo lett sagt, da..

Sender deg en god klem!

Gjest Fruen fra havgapet
Skrevet

Det er ikke alltid at frykten vår er så logisk..Kan gjøre vondt uten noen åpenbar grunn,ja. Det har jeg også erfart. Håper du får det bedre inni deg snart!!!

Er vel ikke så mye jeg kan si for å hjelpe, annet enn at det meste ordner seg. 99% av det vi går rundt og bekymrer oss for, slår faktisk aldri til..men det er jo lett sagt, da..

Sender deg en god klem!

Takk for svar. Går og legger meg snart og prøver å lese en bok og slappe av.

Skrevet

Sender deg en god klem!

Enig med deg, baremei.

Dette med bekymring er slitsomt. Vi opplever den jo forskjellig, noen sterkere enn andre.

Jeg blir så irritert på meg selv mange ganger, brukt masse krefter og bekymra meg unødig. Som du skriver, i de fleste tilfeller er den ubegrunnet.

Skrevet

Sender deg en god klem!

Enig med deg, baremei.

Dette med bekymring er slitsomt. Vi opplever den jo forskjellig, noen sterkere enn andre.

Jeg blir så irritert på meg selv mange ganger, brukt masse krefter og bekymra meg unødig. Som du skriver, i de fleste tilfeller er den ubegrunnet.

Gjest baremei
Skrevet

Enig med deg, baremei.

Ja, ikke sant! Jag blir også kjempeirritert på meg selv når jeg går rundt og bekymrer meg. Men bekymringene forsvinner jo ikke selv om man kjefter på dem, som oftest.Så da blir det nesten enda verre; man går rundt og er både redd og sint(på redselen)! :-/ Ikke alltid bare greit å være bare et lite menneske, nei, hehe

Skrevet

Ja, ikke sant! Jag blir også kjempeirritert på meg selv når jeg går rundt og bekymrer meg. Men bekymringene forsvinner jo ikke selv om man kjefter på dem, som oftest.Så da blir det nesten enda verre; man går rundt og er både redd og sint(på redselen)! :-/ Ikke alltid bare greit å være bare et lite menneske, nei, hehe

Enig, tenk hvor mange krefter vi bruker på dette som vi kunne brukt på andre ting.......!

Men, men, får vel leve med det. Blir liksom aldri vant til det heller da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...