Gå til innhold

Vente på svar

Gjest studenten på vei til Australia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sendt en forespørsel til et universitet i Australia. Fikk svar igjen for ca. to uker siden hvor jeg ble bedt om en del opplysninger. Sendte dem tilbake med engang, og siden har jeg ikke hørt noen ting. I går sendte jeg mail, og spurte om ikke vedkommende hadde fått mailene. Ikke noe svar så langt. Jeg blir sprø av å vente. Hva kan jeg gjøre?

Skrevet

Purre på forespørsel. Ei veninne sendte spørsmål til noen universitet i England uten at noen av de svarte.

Skrevet

Purre på forespørsel. Ei veninne sendte spørsmål til noen universitet i England uten at noen av de svarte.

De har svart og videresendt det til denne professoren som svarte og ba om mere opplysninger. Jeg purret i går i mail til ham, men får ikke noe svar. Det er vel torsdag formiddag hos dem nå.

skorpionfisken
Skrevet

Ring om det er viktig for deg. Mailer blir ikke alltid tatt seriøst nok av de som får 150 mailer daglig. Da siler de ut det de gidder å se på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...