Gjest studenten på vei til Australia Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Har sendt en forespørsel til et universitet i Australia. Fikk svar igjen for ca. to uker siden hvor jeg ble bedt om en del opplysninger. Sendte dem tilbake med engang, og siden har jeg ikke hørt noen ting. I går sendte jeg mail, og spurte om ikke vedkommende hadde fått mailene. Ikke noe svar så langt. Jeg blir sprø av å vente. Hva kan jeg gjøre? 0 Siter
Gjest swix Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Purre på forespørsel. Ei veninne sendte spørsmål til noen universitet i England uten at noen av de svarte. 0 Siter
Gjest studenten på vei til Australia Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Purre på forespørsel. Ei veninne sendte spørsmål til noen universitet i England uten at noen av de svarte. De har svart og videresendt det til denne professoren som svarte og ba om mere opplysninger. Jeg purret i går i mail til ham, men får ikke noe svar. Det er vel torsdag formiddag hos dem nå. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Ring om det er viktig for deg. Mailer blir ikke alltid tatt seriøst nok av de som får 150 mailer daglig. Da siler de ut det de gidder å se på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.