Gå til innhold

LOST

Anbefalte innlegg

Gjest Slave tv
Skrevet

Heia der ute, er det noen i denne vide verden som veit hvor mange episoder det er på TVN av LOST?

Skrevet

Ifølge Lurveline var det minst 14, og da var det ennå langt fra slutten - og ingen visste heller i 14.episode hva som var det "skumle" som lurte.

;)

Så vi har noen uker til med Lost-underholdning.

Skrevet

Jeg synes jeg leste et sted at det skulle være 24 episoder!?

Skrevet

Det skumle som lurer er noe jurassic park greier.. noe dinosaurer sikkert..er redd slutten ska bli jevlig teit :(

Skrevet

Det skumle som lurer er noe jurassic park greier.. noe dinosaurer sikkert..er redd slutten ska bli jevlig teit :(

Tittet litt på i kveld og synes det var riktig så teit allerede jeg..., ække akkurat noen kvalitets serie det der gitt;-)

Skrevet

Tittet litt på i kveld og synes det var riktig så teit allerede jeg..., ække akkurat noen kvalitets serie det der gitt;-)

Nei, virker ikkje sånn:( ble veldig skuffet allerede første episode da eg så trærne falt, da skjønte eg at det måtte vere noe teit noe

Skrevet

Nei, virker ikkje sånn:( ble veldig skuffet allerede første episode da eg så trærne falt, da skjønte eg at det måtte vere noe teit noe

...men det betyr ikke at den ikke slår igjennom og blir kjempe populær.., utrolig hva som slår ann hos "folket"...

Gjest izzabell
Skrevet

på et side på nettet var det sammendrag fra 16 episoder.

Men det spilles nå inn en andre sesong som enda ikke er ferdiginnspilt

Skrevet

Ifølge Lurveline var det minst 14, og da var det ennå langt fra slutten - og ingen visste heller i 14.episode hva som var det "skumle" som lurte.

;)

Den serien der kommer til å bli meeeget langdryg tror jeg.

Gruer for at slutten blir håpløs, sånn tenkesegtilselvhvasomskjedde greie.

Skrevet

Nitten i sesong èn, og så kommer det vel en sesong to om litt.

Gjest kødderueller
Skrevet

;)

14 episoder i sesong en. De har jeg lasta ned fra nett. Det som skjer i sesong to er at serien smeltes sammen med den gamle Alias serien (Jennifer Garner)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...