Gjest Slave tv Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Heia der ute, er det noen i denne vide verden som veit hvor mange episoder det er på TVN av LOST? 0 Siter
amber sun Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Ifølge Lurveline var det minst 14, og da var det ennå langt fra slutten - og ingen visste heller i 14.episode hva som var det "skumle" som lurte. Så vi har noen uker til med Lost-underholdning. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg synes jeg leste et sted at det skulle være 24 episoder!? 0 Siter
clyde Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Det skumle som lurer er noe jurassic park greier.. noe dinosaurer sikkert..er redd slutten ska bli jevlig teit 0 Siter
G-bo Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Det skumle som lurer er noe jurassic park greier.. noe dinosaurer sikkert..er redd slutten ska bli jevlig teit Tittet litt på i kveld og synes det var riktig så teit allerede jeg..., ække akkurat noen kvalitets serie det der gitt;-) 0 Siter
clyde Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Tittet litt på i kveld og synes det var riktig så teit allerede jeg..., ække akkurat noen kvalitets serie det der gitt;-) Nei, virker ikkje sånn:( ble veldig skuffet allerede første episode da eg så trærne falt, da skjønte eg at det måtte vere noe teit noe 0 Siter
G-bo Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Nei, virker ikkje sånn:( ble veldig skuffet allerede første episode da eg så trærne falt, da skjønte eg at det måtte vere noe teit noe ...men det betyr ikke at den ikke slår igjennom og blir kjempe populær.., utrolig hva som slår ann hos "folket"... 0 Siter
Gjest izzabell Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 på et side på nettet var det sammendrag fra 16 episoder. Men det spilles nå inn en andre sesong som enda ikke er ferdiginnspilt 0 Siter
Lurveline Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Ifølge Lurveline var det minst 14, og da var det ennå langt fra slutten - og ingen visste heller i 14.episode hva som var det "skumle" som lurte. Så vi har noen uker til med Lost-underholdning. Den serien der kommer til å bli meeeget langdryg tror jeg. Gruer for at slutten blir håpløs, sånn tenkesegtilselvhvasomskjedde greie. 0 Siter
mAd Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Nitten i sesong èn, og så kommer det vel en sesong to om litt. 0 Siter
Gjest kødderueller Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Ifølge Lurveline var det minst 14, og da var det ennå langt fra slutten - og ingen visste heller i 14.episode hva som var det "skumle" som lurte. Så vi har noen uker til med Lost-underholdning. 14 episoder i sesong en. De har jeg lasta ned fra nett. Det som skjer i sesong to er at serien smeltes sammen med den gamle Alias serien (Jennifer Garner) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.