Gjest nasalt Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Håper han David Bakke fra Moss ryker ut på fredag. Han synger så grusomt gjennom nesen, og det er noe av det verste jeg hører. På samme måte som Kjetil A. Åmot, irriterer meg hver gang han eller faren blir intervjuet. Hvorfor snakker noen gjennom nesen. Jeg ser for meg at de har tykt med polypper der bak. 0 Siter
Dory Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg synes han synger bra jeg... Men man liker jo forskjellig:) Mye bra i år ellers. Men mange som ikek gjorde det såå bra i kveld synes jeg. Han kompisen til David liker jeg også godt. 0 Siter
serendipity Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Syntes han er kjempe flink jeg . Kompisen er fhaket bedre, og de virker til å være svært sympatiske gutter. Oppdaget to jenter som vi ikke har sett noe til tidligere som var svært gode.. Ei med mørk blondt, langt krøllete hår og hadde vel på seg en lys rosa topp. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Syntes han er kjempe flink jeg . Kompisen er fhaket bedre, og de virker til å være svært sympatiske gutter. Oppdaget to jenter som vi ikke har sett noe til tidligere som var svært gode.. Ei med mørk blondt, langt krøllete hår og hadde vel på seg en lys rosa topp. er de homselomser? 0 Siter
serendipity Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 er de homselomser? AAAAner ikke. Om jeg skal tippe vil jeg tippe nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.