Gå til innhold

Når det skal koste 100 kr her...


Dory

Anbefalte innlegg

Er det da fortsatt du NHD som skal svare??

*håpe håpe håpe*

For da skal jeg begyne å spare;)

Jeg håper det er fortsatt NHD som skal svare!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Behemot

Det håper virkelig jeg også. Jeg har dessverre vært borti en del merkelige terapeuter opp gjennom tidene, og da er det godt å vite at i allefall et sted finnes det en med fornuften i behold og som tenker slik jeg vet jeg profiterer på. Så får det heller koste en hundrelapp iblant når man trenger svar man vet man kan stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det jobbes aktivt for å finne andre sponsorer enn Rådet.

Kanksje har vi det på plass allerede i neste uke.

I så fall blir det fortsatt gratis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jobbes aktivt for å finne andre sponsorer enn Rådet.

Kanksje har vi det på plass allerede i neste uke.

I så fall blir det fortsatt gratis :-)

Hurra!

Du er en knupp asså. Står jammen på for oss.

*Hurra og klem til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper virkelig jeg også. Jeg har dessverre vært borti en del merkelige terapeuter opp gjennom tidene, og da er det godt å vite at i allefall et sted finnes det en med fornuften i behold og som tenker slik jeg vet jeg profiterer på. Så får det heller koste en hundrelapp iblant når man trenger svar man vet man kan stole på.

Ja, helt enig. Han er virkelig en knupp. Gir alltid så gode svar synes jeg. :)

Så dersom det ike ordner seg, betale rjeg gledelig 100 kr for ett svar fra han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jobbes aktivt for å finne andre sponsorer enn Rådet.

Kanksje har vi det på plass allerede i neste uke.

I så fall blir det fortsatt gratis :-)

Jeg krysser alle fingre og tær for at dette går i orden, jeg også! Det mår da være et ganske billig tilbud dette her, tross alt! Tenk så dyrt terapitimer, innleggelser osv i psykriatien koster....

NHD - du gjør en kjempejobb og har vært utrolig viktig for meg! Ikke det at jeg skriver inn spørsmål så ofte, men jeg leser alt du skriver til andre, og som jeg kanskje ikke selv kom på å spørre om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jobbes aktivt for å finne andre sponsorer enn Rådet.

Kanksje har vi det på plass allerede i neste uke.

I så fall blir det fortsatt gratis :-)

Vi er mange som håper dette går i box! Det er virkelig et viktig lavterskel-tilbud som gir stor trygghet for meg i alle fall. Bare tanken om at jeg har et sted å vende meg gjør at ting oppleves litt greiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristiansund1365380625

Det jobbes aktivt for å finne andre sponsorer enn Rådet.

Kanksje har vi det på plass allerede i neste uke.

I så fall blir det fortsatt gratis :-)

Jeg antar at de andre sponsorene da blir legemiddelidustrien. Tør jeg tippe GSK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...