Gå til innhold

Hvem skal vi ha som forlovere?

Anbefalte innlegg

Gjest gifteklar - nesten
Skrevet

Ingen av oss har noen bestevenn eller bestevenninne utenom familie. Vi har gode omgangsvenner og kolleger, men ingen virkelig nære "hjertevenner" noen av oss.

Kan vi be de vordende svigermødre om å være forlovere? Han vil faktisk aller helst ha sin bestemor, går det an?

skorpionfisken
Skrevet

Alt går ann.

Det er to vitner til bryllupet, og man tar de man føler mest for å bruke. Jeg angrer ennå på at jeg ikke brukte min beste venn da jeg giftet meg. Trodde ikke det gikk ann siden han var mann...

Men, vi er jo skilt nå, så det er vel ikke noe poeng i å angre på forlovervalget lengre.....

Gjest kløverenga
Skrevet

Bestemor og hvem som helst andre som kjenner deg går fint an. Den eneste offesielle oppgaven en forlover har er å skrive under på et papir om at h*n kjenner den man er forlover for, og at så vidt h*n vet er du ikke gift fra før, eller i slekt (søsken) med den du gifter deg med. Og det kan en bestemor fint gjøre. Synes det høres kjempekoselig ut, jeg.

En i min familie hadde en gammel mann som forlover, en som hadde tatt seg godt av henne i oppveksten og vært en slags reservebestefar. Det var så koselig å se det gode forholdet de hadde.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Jeg var forlover for min søster, rett og slett fordi vi er hverandres beste venninner.

Skrevet

Dere kan ha akkurat hvem dere vil som forlovere, så lenge vedkommende er over 18 år.

Den eneste formelle oppgaven for en forlover, er å avgi en skriftlig erklæring på at det ikke er noe i veien for at partene inngår ekteskap.

Utover det er det opp til hver enkelt hvor mye de vil gjøre av rollen.

Mannen min har to bestekamerater, og klarte ikke velge, så han hadde to forlovere.

Skrevet

Bestemor som forlover høres kjempekos ut :) Bare forloverne er over 18 år så går det helt fint :) Det er deres dag og deres løfter det gjelder, da burde det og gjenspeile seg i valg av forlovere :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...