Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.Hadde ein ganske kraftig forkjølelse i november, og mista då fullstendig smaks- og luktesansen. Den var borte i nokre veker, men kom etterkvart nokolunde tilbake. Men den er framleis, no i februar, ikkje slik den var før. Eg har svakare smaks- og luktesans, og i tillegg er den endra! F.eks. kjøt og kjøttpålegg smakar annleis enn før, og det meste smakar svakare enn før. Er det noko eg kan gjera for å få orden på dette, og er det truleg at dette vil bli normalt att av seg sjølv?Eit anna spørsmål: Eg har hatt nokre fotvorter i omlag 2 år. Har prøvd å fjerna dei med verucid, og frysing (slik ein kjøper på apoteket), men utan hell. Har forstått det slik at dei skal forsvinna av seg sjølv, men byrjar bli lei av dei. Bør eg gå til lege ettersom dei er så gjenstridige, eller skal eg ha tolmodighet litt til?hbh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173636-svak-smaks-og-luktesans/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Lett nedsatt lukte/smakssans KAN vare i opptil 6 mnd etter en virusinfeksjon; så lang tid tar det før skadete nerver repareres. I mellomtiden kan du skylle med saltvannspray 2-4 g/dag. Nikotin bør kuttes ut. Diabetikere får lettere nerveskader; har du dette?

Fotvorter som er såpass gjestridige kan legen din kanskje se på. Vi har kraftigere fryse-apparater, eller kan fjærne de kirurgisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...