Gå til innhold

oppreiing av dobbeltseng, når alene?

Anbefalte innlegg

Gjest ja, mye en skal lure på...
Skrevet

Hva gjør dere andre som er single, og har dobbeltseng?

Reier dere opp med to dyner og puter, og lar den ene delen ligge ubrukt (til en evt. ONS eller kjæreste) dukker opp? eller har dere bare ei dyne?

Eller bruker dere begge dynene selv, eller kanskje ei dobbeltdyne??

Selv reier jeg opp med to dyner, men det er helst fordi jeg fryser lett og liker å pakke på meg.. Er kaldt å ligge alene.... :)

Men håper jo at noen en dag kommer å vil bruke den andre dyna da :)

Skrevet

To dyner - det skal jo se litt ok ut også synes jeg.

Og så bruker jeg begge dynene hvis jeg er frossen, ja.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Da jeg var singel hadde jeg vanlig dobbeltseng, og jeg hadde alltid to dyner. Jeg lå under den ene, og krøllet meg inntil/rundt den andre - og håpet vel at det var prinsen i livet mitt som lå der... :o)

Ørkenvandreren
Skrevet

Den gang det var situasjonen, redde jeg opp begge sengene.

Gud veit hvorfor - ONS er liksom ikke helt meg... :-)

Skrevet

Den gang det var situasjonen, redde jeg opp begge sengene.

Gud veit hvorfor - ONS er liksom ikke helt meg... :-)

joda!

Ørkenvandreren
Skrevet

joda!

Vafforno!!??

Det gikk da adskillig mer sømmelig for seg. Det burde jo du vite, nærmest "mellommann" som du var i begynnelsen.... :-)

Men jeg fikk plugga henne skikkelig når først sjansen bød seg, det er sant. *for en Mann* :-)

Jentungen1365380808
Skrevet

Reier opp med bare ei dyne når gubben er borte på jobb (sjømann), men har to puter. Pleier å våkne midt i senga... Har vurdert dobbeldyne, men fant ut at det ikke kom til å fungere sammen med det mannfolket.

Skrevet

Har ikke akkurat vært single men har hatt mann som har studert i utlandet i flere år...hadde to dyner og to puter selv om han var borte i måneder, synes sengen ser finere ut sånt sett og da var jo det klart til han kom hjem da :)

Har en dobbeltseng så ser det litt stusselig ut med bare en dyne/pute...og dobbeldyne ....ser vel pent ut men er det praktisk til hverdags (om du engang får kjæreste :P)? Ville ikke vært det hos oss altså, begge liker å "bestemme" over dyna og kunne snu seg og ha kroppen delvis innenfor og delvis utenfor dynen om en forstår hva jeg mener..men så har jeg ikke prøvd så dette er bare antagelser da :)

Skrevet

Jeg bruker bare en dyne men så er senga mi bare 1,20.

I lengden?

Skrevet

Jeg rer opp med en dyne! Ligger midt i senga og nyter å ha plassen for meg selv. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...