Gå til innhold

Idol 05, nå må vi stemme rett her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange bra i år.. Nå må vi passe på å ikke gjøre samme tabbe som i fjor. Tenk at de to flinkeste vokalistene ble stemt ut tidlig i fjor.. Marie og Ahn. Det er en skam...!

Så i år må vi stemme rett..

Mine favoritter så langt er:

Eva, Jorun, Tone, David, Thomas (kompisen til David, utrolig bra!!),og Alejandro, Malin.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102650

Mange andre gode også, men det var disse jeg kom på nå iallefall:)

Ang gårdagens episode.

Trude sang myyyyyye bedre en han der Kent!!!!!! Help asså, det er jo helt utrolig at Jent gikk videre og ikke Trude...

Vennlig hilsen,

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

17

• cecily

11

• amber sun

9

• serendipity

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg mistenker at de ikke ser nok salgspotensiale i Trude. De liker sikkert slanke jenter som danser mens de synger. Har ikke hørt så mye av Idol, men Trude burde fått sjansen. Det var flere som sang dårligere.

Gjest enig med du i det !!!
Skrevet

Jeg mistenker at de ikke ser nok salgspotensiale i Trude. De liker sikkert slanke jenter som danser mens de synger. Har ikke hørt så mye av Idol, men Trude burde fått sjansen. Det var flere som sang dårligere.

.

Skrevet

Så langt har jeg kun festet meg med to stykker: Jorun samt en gutt som sang sir Duke. Den lyseste av de som sang den. Han sang utrolig reint.

Jorun er i en klasse for seg. Får inderlig håpe det ikke går med henne som med Anh Vuh og Maria fra forrige runde: De var jo også mange syvmilssteg bedre enn de andre. Og ble stemt ut.

Men jeg måtte altså flire under seansen der de står på scenen og tar et skritt fram og venter på dommen: De ser ut som om de skal henrettes.

Skrevet

Den jenta har en aldeles nydelig aura. Men hun sang ikke bra i går. Likevel er jeg enig i at noen av de som gikk videre sang verre.

Kanskje dommerne ble skuffet fordi hun sang dårligere enn tidligere?

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Kent kommer langt pga sjarmen, ikke stemmen.

Sånn som visse andre har gjort tidligere *sukk*

Skrevet

Har nok med å følge med på dommerne, han ene er bare så utrolig sjarmerende og søt, at jeg nesten får litt forelska-følelse i magen når han smiler ordentlig. :D

Eneste sangerne jeg har lagt ordentlig merke til er David og kameraten. Trodde kameraten kom til å ryke ut i går, for da syns jeg ikke han var spesielt bra. Men David, han er bare helt fantastisk og kommer til å komme langt. Så til fredag skal jeg sitte klar med stemme-fingeren og stemme han fram til finalerundene.

Skrevet

Har ikke fått fulgt så nøye med, men merket meg Malin i går, ihvertfall.

Men han Kent hadde ingenting å bidra med i går, hva i all verden har fått ham videre? Bare utseendet? Ingen jente ville gått videre bare på det grunnlaget...

Syntes ikke akkurat hun ("goth"-)Mari var noe lysende poptalent heller...

Gjest roberta n
Skrevet

Har ikke fått fulgt så nøye med, men merket meg Malin i går, ihvertfall.

Men han Kent hadde ingenting å bidra med i går, hva i all verden har fått ham videre? Bare utseendet? Ingen jente ville gått videre bare på det grunnlaget...

Syntes ikke akkurat hun ("goth"-)Mari var noe lysende poptalent heller...

Ehm..hallo? Hva med Idol sandra fra et tidligere år? Hun gikk jo videre KUN pga av utseendet og at dommerne syntes hun var så søt. jenta kan jo ikke synge...

At det samme skjer med gutter er jammen på tide.. eller så må det snart bli sånn at de som faktisk KAN synge kommer frem...

Skrevet

Ehm..hallo? Hva med Idol sandra fra et tidligere år? Hun gikk jo videre KUN pga av utseendet og at dommerne syntes hun var så søt. jenta kan jo ikke synge...

At det samme skjer med gutter er jammen på tide.. eller så må det snart bli sånn at de som faktisk KAN synge kommer frem...

Hallo hallo! :-)

Joda, sant det med Sandra. Men hun Mari hadde ingen av delene.. synes jeg.

Skrevet

Har nok med å følge med på dommerne, han ene er bare så utrolig sjarmerende og søt, at jeg nesten får litt forelska-følelse i magen når han smiler ordentlig. :D

Eneste sangerne jeg har lagt ordentlig merke til er David og kameraten. Trodde kameraten kom til å ryke ut i går, for da syns jeg ikke han var spesielt bra. Men David, han er bare helt fantastisk og kommer til å komme langt. Så til fredag skal jeg sitte klar med stemme-fingeren og stemme han fram til finalerundene.

Mener du han unge brune homsedommeren, eller han gamle homsedommeren???

Eller Olemann kanskje?

Skrevet

Hvis overvekten hennes har hatt betydning for avgjørelsen, tror jeg dommerne feilvurderer folket. Jeg tror det norske folk ville ta i mot et overvektig idol med åpne armer.

Mange har kroppshysteriet i vrangstrupen, og med god grunn.

Men positiv diskriminering er vel ikke noe bedre enn negativ, så det blir vel feil å legge vekt på dette.

Legge vekt på, den ble dypere enn tilsiktet, hehe.

Skrevet

Mener du han unge brune homsedommeren, eller han gamle homsedommeren???

Eller Olemann kanskje?

Hehe, snakk om å knuse folks våte drømmer...

Skrevet

Hehe, snakk om å knuse folks våte drømmer...

Våte drømmer faktisk!

*glise bredt*

Skrevet

Men vi har jo ikke lik smak alle sammen så det blir jo umulig for meg å stemme på det du bestemmer.

Skrevet

Våte drømmer faktisk!

*glise bredt*

Han Milde er i alle fall ikke homo. Men særlig mild er han heller ikke. (Milde Jesus)

Skrevet

Han Milde er i alle fall ikke homo. Men særlig mild er han heller ikke. (Milde Jesus)

Milde Jesus, du som sagde.

Kanskje han ikke er homse, men han ser homsete ut. Det gjør han unge brune lovende også.

Skrevet

Maria mente jeg ja:)

Oki:o)

Kan nok ikke si meg enig med deg at de var de beste.

Jeg synes Susanne hadde fortjent seier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...