Gå til innhold

Idol 05, nå må vi stemme rett her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, Sussanne var også bra synes jeg.

Men det virker nesten som hun har gitt opp musikken litt? Jeg er sikker på hun hadde fått gitt ut plate om hun har villet det.. Hun var jo sjelden med på idol konsertene i sommer. Det er dumt. For hun hadde en kuuul stemme!

Jeg tror hun var mye syk..? Hun hadde visst lungebetennelse eller noe, hvis jeg ikke husker alldeles feil.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

17

• cecily

11

• amber sun

9

• serendipity

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Milde ble jo sammen med ei 17 år gammel jente da han var i slutten av 40¨-årsalderen, de var sammen i 3 år.

Mon tro hvor attraksjonen lå for henne?

*urk*

Kanskje hun var veldig glad i fisk?

Skrevet

Hva gjør man ikke i fylla. Gamling og gamling. Han er vel rundt de 50.

Men klininga ligger visst langt tilbake i tid. Uansett ville jeg nå heller ha klint med Milde enn å pule med Ari Behn.

*grøss*

Skrevet

HVA?!?!?!?!?

Milde er jo han gamlingen.

*spy*

Han heter Minde, men det var kanskje ikke poenget her ;-)

Skrevet

Milde ble jo sammen med ei 17 år gammel jente da han var i slutten av 40¨-årsalderen, de var sammen i 3 år.

Mon tro hvor attraksjonen lå for henne?

*urk*

Minde!

Skrevet

Nei, Milde. Tor Milde.

Skrevet

Minde Sjokolade?

Det er lov å la seg friste.

Skrevet

Syns bare det er Eva og Malin som stikker seg ut. Jorun legger man jo merke til, uten at hun har en kjempestemme. Skal bli spennende å se hvor langt hun når med spisse albuer og skamløst mye selvtillit.

Nei, tror min favoritt i år er Malin.

Skrevet

Nei, Milde. Tor Milde.

Visst f.. Det har du helt rett i : Jeg trodde han het Minde

Skrevet

Minde Sjokolade?

Sjokolade ja, da er jeg med.

Skrevet

Jeg tror hun var mye syk..? Hun hadde visst lungebetennelse eller noe, hvis jeg ikke husker alldeles feil.

Jaa, stemmer det.. Kjedelig for henne da... hadde vært kult om hun hadde gitt hun cd. Har skikkelig trøkk i stemmmen hun!

Skrevet

Minde Sjokolade?

Jeg lar meg ikke friste. men jeg tok helt feil. Trodde han het Minde.. Men ser at det er Milde

Skrevet

Jeg lar meg ikke friste. men jeg tok helt feil. Trodde han het Minde.. Men ser at det er Milde

Ja, du milde himmel, visst heter han Milde selv om han er ganske sterkt krydret.

Skrevet

Jaa, stemmer det.. Kjedelig for henne da... hadde vært kult om hun hadde gitt hun cd. Har skikkelig trøkk i stemmmen hun!

Enig, hun hadde dritkul stemme! Men litt sceneskrekk også, kanskje hun kommer tilbake om noen år.

Skrevet

Ja, du milde himmel, visst heter han Milde selv om han er ganske sterkt krydret.

He he.. Ja..

Skrevet

Hun er med på en sånn flodbølge-CD fra Stavanger. Altså a la Venn, men med folk fra Stavanger og omegn. Anh Vuh er også med. Og Per Inge Torkildsen. Visste ikke at han kunne synge.

Skrevet

Oi, så mange svar du har fått. Jeg regner med at dette (idol) blir en gjenganger her på dette forumet, så jeg skal se hvert program heretter og lære meg navnene.

Jeg synes de to gode kameratene er veldig flinke til å synge så langt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...