Gå til innhold

Idol 05, nå må vi stemme rett her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder en knapp på Hadji.

Og så liker jeg David og Thomas fra Bergen.

Jorunn liker jeg IKKE og heller ikke Sofie.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

17

• cecily

11

• amber sun

9

• serendipity

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Milde Jesus, du som sagde.

Kanskje han ikke er homse, men han ser homsete ut. Det gjør han unge brune lovende også.

Har du ikke opdaget at veldig mange unge menn ser homsete ut? Det er visst slik jentene vil ha dem. Jålete og dillete.

Snart vil all ulikhet mellom kjønnene være utvisket.

Jenteidealet får stadig smalere hofter og gutta sminker og jåler seg og barberer bort hår på brøstet og andre tegn til maskulinitet.

Gjest ungjenten
Skrevet

Har du ikke opdaget at veldig mange unge menn ser homsete ut? Det er visst slik jentene vil ha dem. Jålete og dillete.

Jenteidealet får stadig smalere hofter og gutta sminker og jåler seg og barberer bort hår på brøstet og andre tegn til maskulinitet.

Men du som gammal kjerring har vel ikke akkurat evnen til å se det unge jenter ser gjør du? Moten endrer seg vet du gjennom tidene, det du likte når du var ung engang før krigen er ikke det unge jenter nå liker. Det er vel ikke så rart?

Velstelte menn er da flott? Bare de ikke blir for femi i oppførsel ala homser. Unge jenter vil ikke ha hardbarkede menn overgrodd av hår alle andre steder enn på hodet. De trenger heller ikke like det siden de faktisk kan få seg noe annet.

Gjest Karikruskakli.
Skrevet

"barberer bort hår på brøstet og andre tegn til maskulinitet"

Slike gutter vil ikke jeg ha men jeg er nok for gammel, så min smak teller nok ikke.

Skrevet

"barberer bort hår på brøstet og andre tegn til maskulinitet"

Slike gutter vil ikke jeg ha men jeg er nok for gammel, så min smak teller nok ikke.

Åjoda, din smak teller nok.

Men smaken endrer seg over tid, og jeg tror nok også synet på hva som er femi er i endring, på samme måten som skjønnhetsidealet endrer seg over tid.

For meg blir ikke poenget hår på brystet eller ikke, men jeg synes det er femi å dille for mye med utseendet. Helt greit med hårløs brystkasse hvis det er slik de er.

Skrevet

Er litt hemmelig forelska i han ene i homsepatruljen og jeg da. ;)

Hvem i homsepatruljen da?

Skrevet

Ja til maskulinitet!

Syns ikke glatte beckham-typer er noe sexy, jeg.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Åjoda, din smak teller nok.

Men smaken endrer seg over tid, og jeg tror nok også synet på hva som er femi er i endring, på samme måten som skjønnhetsidealet endrer seg over tid.

For meg blir ikke poenget hår på brystet eller ikke, men jeg synes det er femi å dille for mye med utseendet. Helt greit med hårløs brystkasse hvis det er slik de er.

"For meg blir ikke poenget hår på brystet eller ikke, men jeg synes det er femi å dille for mye med utseendet. Helt greit med hårløs brystkasse hvis det er slik de er"

Helt enig. Det var det jeg egentlig mente også.

Skrevet

Hvem i homsepatruljen da?

Han lille søte...

Prøver å finne bilde på nett, men jeg husker jo ikke hva han heter, og jeg husker ikke hva homsepatruljen heter på engelsk.

Skrevet

Ja til maskulinitet!

Syns ikke glatte beckham-typer er noe sexy, jeg.

Hehe, vær forsiktig nå, ellers påfører du noen ufrivillig hårløse komplekser. Det er nemlig også noe jeg har lært her på DOL, at mange unge gutter er like nærtagende og kompleksfylte som jenter når det gjelder utseende.

Skulle ikke du på ferie, eller har du vært der og kommet hjem? Jeg følger visst ikke riktig med.

Skrevet

Oj, da har vi ganske forskjellig smak.

Du får lov til å ha ham for deg selv, Åsemor. :) Han var nok for søt etter min smak ;)

Tror bare jeg skal beholde han jeg har her hjemme jeg. Han er i det minste hetrofil. ;)

Skrevet

Hehe, vær forsiktig nå, ellers påfører du noen ufrivillig hårløse komplekser. Det er nemlig også noe jeg har lært her på DOL, at mange unge gutter er like nærtagende og kompleksfylte som jenter når det gjelder utseende.

Skulle ikke du på ferie, eller har du vært der og kommet hjem? Jeg følger visst ikke riktig med.

Jeg kommer bare med en motvekt til alle de som vil ha guttete jyplinger, jeg. ;) Det virker som det er nok av dem som liker det, også.

Men kanskje jeg må dukke for slag, likevel...hehe

Jeg har vært på ferie, og komme hjem igjen. Har vært hjemme snart to uker, nå.

Følger du ikke med, Babette? ;)

Hadde det forresten heeelt fantastisk! :)

Skrevet

Tror bare jeg skal beholde han jeg har her hjemme jeg. Han er i det minste hetrofil. ;)

Ja, det er jo en fordel ;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hva gjør man ikke i fylla. Gamling og gamling. Han er vel rundt de 50.

Men klininga ligger visst langt tilbake i tid. Uansett ville jeg nå heller ha klint med Milde enn å pule med Ari Behn.

Der var jeg plutselig fryktelig uenig gitt!

Skrevet

Han lille søte...

Prøver å finne bilde på nett, men jeg husker jo ikke hva han heter, og jeg husker ikke hva homsepatruljen heter på engelsk.

Queer Eye for the straight guy.

Skrevet

Hva gjør man ikke i fylla. Gamling og gamling. Han er vel rundt de 50.

Men klininga ligger visst langt tilbake i tid. Uansett ville jeg nå heller ha klint med Milde enn å pule med Ari Behn.

Ugh.

Jeg ville verken hatt den ene eller den andre av de der to.

Skrevet

Der var jeg plutselig fryktelig uenig gitt!

Zå du vil gjerne pule med Ari? Det må vel kunne la zeg ordne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...