Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I bruksanvisningen står det at man ikke skal vaske håret først, brukes i tørt uvasket hår, står det.

Med håret fullt av div. stylingprodukter også da eller?

Gjest ex-bridget
Skrevet

Jeg farger ikke håret selv, men gjør det på kjæresten da han syns selv at han ble litt for lik George Clooney i ung alder :o)

Og han vasker håret, sånn at det ikke skal være rester av stylingprodukter, og så føner jeg det tørt, før jeg begynner behandlingen.

Skrevet

Jeg farger ikke håret selv, men gjør det på kjæresten da han syns selv at han ble litt for lik George Clooney i ung alder :o)

Og han vasker håret, sånn at det ikke skal være rester av stylingprodukter, og så føner jeg det tørt, før jeg begynner behandlingen.

Og da er det av den typen hårfarge der det står at man ikke skal vaske det først?

Gjest ex-bridget
Skrevet

Og da er det av den typen hårfarge der det står at man ikke skal vaske det først?

Ja

Skrevet

jepp, går bra det!

Skal jeg ta sjangsen på det når den som sier det ikke skriver under med sitt vanlige nick tro...? ;o)

Gjest L1 som ikke prøver å lage hårkriser...
Skrevet

Skal jeg ta sjangsen på det når den som sier det ikke skriver under med sitt vanlige nick tro...? ;o)

he he, dette er mittt vanlige nick det, jeg har bare ikke vært så aktiv her i det siste *kors på halsen*

Skrevet

he he, dette er mittt vanlige nick det, jeg har bare ikke vært så aktiv her i det siste *kors på halsen*

Ok, ser nå at du har over 600 innlegg;o)

Skrevet

Det går bra.

Det hender hårsprayen sitter godt fast, men det går greit likevel?

Skrevet

Det går bra. Jeg har også gjort det.

På noen hårfarger står det at man skal ha nyvasket, tørt hår.

Andre skal håret være tørt, uvasket. Fargen blir fin, ikke noe å bekymre seg for.

:)

Skrevet

Det hender hårsprayen sitter godt fast, men det går greit likevel?

Jeg har farget håret i mange år, og har aldri hatt noe problem med det, i hvert fall. Gre gjennom det godt først.

Skrevet

Det går bra. Jeg har også gjort det.

På noen hårfarger står det at man skal ha nyvasket, tørt hår.

Andre skal håret være tørt, uvasket. Fargen blir fin, ikke noe å bekymre seg for.

:)

Litt bekymra for å ende opp med rosa hår som min mor gjorde 17.mai ett år.

Skrevet

*LOL*

Rosa hår? Skjønner bekymringen da.

Skrevet

Det kommer an på hva slags hårfarge du har fra før i forhold til den du har valgt, det. Har ikke noe med hårvask å gjøre. ;o)

Skrevet

Da hadde hun nok din mor noen grå hår som tok mer rødfarge enn de andre mørke :o) Det har ingenting med vasking eller ikke å gjøre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...