flisa Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266239 Hvem har sagt det skal være lett? - og mannfolk bør bare gentlig holde seg unna - dette er ekstremsport for voksne damer med AmEx-kort! 0 Siter
Grip Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Tre-seters skinnsofa for 550 kroner trigger dypere innstinkter hos mange, vet du. For oss dannede er det jo helt utenkelig å delta i slike latterligheter, men noen blir altså gærne. Forfallet eter seg innpå. 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hmmmm... Hos oss er det gubben som elsker å handle på Ikea, mens jeg har fått nok etter fem minutter. Jeg er nok en av de få som kun kjøper det jeg skal ha, og så kommer meg ut fortest mulig. Mens han skal se på alt mulig, og kanskje det er noe kjekt å ha i "Billigkroken"... Holder meg langt unna Ikea når det er salg, og går i hvert fall ikke dit i desember. 0 Siter
flisa Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Hmmmm... Hos oss er det gubben som elsker å handle på Ikea, mens jeg har fått nok etter fem minutter. Jeg er nok en av de få som kun kjøper det jeg skal ha, og så kommer meg ut fortest mulig. Mens han skal se på alt mulig, og kanskje det er noe kjekt å ha i "Billigkroken"... Holder meg langt unna Ikea når det er salg, og går i hvert fall ikke dit i desember. har du fortalt han at du egentlig er mann? 0 Siter
Osiris Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg hater å gå på Ikea. De har mye fint men jeg liker ikke å gå i butikker, og i Ikea er det så mye krinkler og kroker innen man kommer seg ut! De har vært dyktige når det gjelder å planlegge butikkene sine. De har mye fint- men jeg har aldri skjønt kosen med å være der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.