Gå til innhold

Nord-Korea har atomvåpen (enn så lenge)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266243

Så bekrefter de det altså selv.

Alle vet hva dette betyr. Den frie verden må ta affære og sørge for å avvæpne disse gærningene. Selvsagt må kommunistregimet feies ut i samme slengen.

Så er det bare å gjette hvem som nok en gang må gjøre den nødvendige drittjobben, og hvem av oss som kommer til å stå på kommunistenes side og sutre.

Send in the Marines.

Skrevet

....men de har ikke olje, så det spørs om de gidder ;o)

Det har ikke akkurat vært noen hemlighet i en veldig god stund nå at Nord-Korea har eller er svært nær til å skaffe seg atomvåpen. Men se hvor mye USA har brydd seg om det. De har "forhandlet" sammen med Kina, Russland og co, men bortsett fra det - lite og ingenting...

Myyyye viktigere å gå inn i Irak fordi man antar at de muligens, kanskje kan ha noe som kan brukes til å lage a-våpen. Muligens. Kanskje... Ja, og så var det oljen, ja. Det glemte de visst å si ;o)

Jeg får krøller på ryggen når det i noen kretser til og med snakkes om å gå inn i Iran av samme grunn. Gjør de det blir jeg alvorlig redd.

Beste hilsen fra

Skrevet

Det ser ut til at det blir nok å gjøre for "the Marines" i de kommende årene.

Nå gjelder det bare å komme seg ut av Irak fort som f..., for så å planlegge noen nødvendige aksjoner mot først og fremst Iran og Nord-Korea.

Kan bli ytterst interessant å følge utviklingen og ulike reaksjoner fremover ja:-)

Ørkenvandreren
Skrevet

Det har de ressurser til, men å brødfø befolkningen sin, makter de ikke....

Jeg har alltid undret meg over at kommunistledere, med sin ideologiske grunnide, alltid har vært de verste despoter og galninger...

Skrevet

Det har de ressurser til, men å brødfø befolkningen sin, makter de ikke....

Jeg har alltid undret meg over at kommunistledere, med sin ideologiske grunnide, alltid har vært de verste despoter og galninger...

Og fremdeles har de mange "disipler" her i Norge.....

Forstå det de som kan...?

Skrevet

....men de har ikke olje, så det spørs om de gidder ;o)

Det har ikke akkurat vært noen hemlighet i en veldig god stund nå at Nord-Korea har eller er svært nær til å skaffe seg atomvåpen. Men se hvor mye USA har brydd seg om det. De har "forhandlet" sammen med Kina, Russland og co, men bortsett fra det - lite og ingenting...

Myyyye viktigere å gå inn i Irak fordi man antar at de muligens, kanskje kan ha noe som kan brukes til å lage a-våpen. Muligens. Kanskje... Ja, og så var det oljen, ja. Det glemte de visst å si ;o)

Jeg får krøller på ryggen når det i noen kretser til og med snakkes om å gå inn i Iran av samme grunn. Gjør de det blir jeg alvorlig redd.

Beste hilsen fra

"Jeg får krøller på ryggen når det i noen kretser til og med snakkes om å gå inn i Iran av samme grunn. Gjør de det blir jeg alvorlig redd."

Det er vel dette som er USAs og UKs dilemma. Skal man gå inn FØR de har fått utviklet masseødeleggelsesvåpen, eller ETTER (når det er hevet over enhver tvil)?

Går man inn før, så får man pepper for det.

Går man inn etterpå, så risikerer man et kjernefysisk senario.....

Og lar man være å gå inn åkke som, så risikerer man at religiøse fundamentalister som er troende til "hva som helst" benytter slike våpen når og der de finner det "riktig" og "hensiktsmessig".

Av disse tre laternativer - hvilket synes du virker minst ille for "verdens fremtid"....?

Skrevet

Pøh, med dette regimet komme de enten til å sulte ihjel, eller råtne opp innenfra på samme måte som resten av kommuniststatene har gjort.

It'a waste of ammo, dude.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...