silo Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hei, dere orakler som vanker her inne. Er det noen som vet hvor man kan få sydd sånne fine liftgardiner? Jeg har et kjempefint gardinstoff men jeg tror det gjør seg best som persienne eller liftgardin.Går det an å få kjøpt snorer og stang slik at jeg kan gjøre det selv, hvor finner jeg slikt da tro? 0 Siter
Lurveline Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 I denne ukes Allers står det hvordan man lager liftgardin. Det står hva man trenger og hvor man får tak i det. 0 Siter
silo Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 I denne ukes Allers står det hvordan man lager liftgardin. Det står hva man trenger og hvor man får tak i det. Så bra! Da skal jeg kjøpe det imorra for da er det lønn, tralala! 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg har sydd en liftgardin i mitt liv, og det blir den første og siste! Har sydd gardiner o.l. før, men dette var en utfordring. Vær nøye med å måle, min ble skjev (men det synes bare når den er helt nede...). Du får alt du trenger i gardinbutikker. Lykke til! 0 Siter
silo Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Jeg har sydd en liftgardin i mitt liv, og det blir den første og siste! Har sydd gardiner o.l. før, men dette var en utfordring. Vær nøye med å måle, min ble skjev (men det synes bare når den er helt nede...). Du får alt du trenger i gardinbutikker. Lykke til! Ok, takk for hjelpen:) 0 Siter
puttelull Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hos Stoff&Stil får du kjøpt det du trenger, til en rimeligere penge enn hos gardinforhandlere/butikk! Det har jeg gjort, - men det ble ganske dyrt, med tanke på at jeg ikke har sydd gardinene enda... (5 år siden jeg kjøpte utstyret:-() 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jepp. Jeg har gjort det selv. Men jeg syntes det var en del knøvlete arbeid, så jeg hadde nok betalt for å få det gjort en annen gang. Vanligvis syr de også gardiner der du kjøper dem (bortsett fra IKEA kanskje men..). 0 Siter
silo Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Hos Stoff&Stil får du kjøpt det du trenger, til en rimeligere penge enn hos gardinforhandlere/butikk! Det har jeg gjort, - men det ble ganske dyrt, med tanke på at jeg ikke har sydd gardinene enda... (5 år siden jeg kjøpte utstyret:-() Men hvor er stoff og stil? I Oslo? Og hvor dyrt ble det da? 0 Siter
silo Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Jepp. Jeg har gjort det selv. Men jeg syntes det var en del knøvlete arbeid, så jeg hadde nok betalt for å få det gjort en annen gang. Vanligvis syr de også gardiner der du kjøper dem (bortsett fra IKEA kanskje men..). Hmmm, da får jeg et lite problem siden jeg allerede har stoffet. Jeg kan vel ikke gå til en gardinbutikk for å få sydd noe når jeg ikke har kjøpt det der...*gruble* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hmmm, da får jeg et lite problem siden jeg allerede har stoffet. Jeg kan vel ikke gå til en gardinbutikk for å få sydd noe når jeg ikke har kjøpt det der...*gruble* Joda. Du bare spør om pris:-) Eller gå til en sydame. Du vet sånne som skifter glidelås og sånt:-) 0 Siter
Zarine Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Men hvor er stoff og stil? I Oslo? Og hvor dyrt ble det da? Butikk i Drammen, men dei har postordrekatalog og nettstad dersom Drammen er litt langt vekk: http://www.stoffogstil.no/ 0 Siter
puttelull Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Men hvor er stoff og stil? I Oslo? Og hvor dyrt ble det da? Jeg får katalogen deres i posten... Tror utsalget deres er et sted rundt Kongsberg/Hønefoss. Har ikke akkurat prisen her og nu, kjøpte en del andre ting samtidig. Kanskje du finner dem på nettet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.