Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dere orakler som vanker her inne. Er det noen som vet hvor man kan få sydd sånne fine liftgardiner? Jeg har et kjempefint gardinstoff men jeg tror det gjør seg best som persienne eller liftgardin.Går det an å få kjøpt snorer og stang slik at jeg kan gjøre det selv, hvor finner jeg slikt da tro?

Skrevet

I denne ukes Allers står det hvordan man lager liftgardin. Det står hva man trenger og hvor man får tak i det.

Skrevet

I denne ukes Allers står det hvordan man lager liftgardin. Det står hva man trenger og hvor man får tak i det.

Så bra! Da skal jeg kjøpe det imorra for da er det lønn, tralala!

Jentungen1365380808
Skrevet

Jeg har sydd en liftgardin i mitt liv, og det blir den første og siste! Har sydd gardiner o.l. før, men dette var en utfordring. Vær nøye med å måle, min ble skjev (men det synes bare når den er helt nede...). Du får alt du trenger i gardinbutikker. Lykke til!

Skrevet

Jeg har sydd en liftgardin i mitt liv, og det blir den første og siste! Har sydd gardiner o.l. før, men dette var en utfordring. Vær nøye med å måle, min ble skjev (men det synes bare når den er helt nede...). Du får alt du trenger i gardinbutikker. Lykke til!

Ok, takk for hjelpen:)

Skrevet

Hos Stoff&Stil får du kjøpt det du trenger, til en rimeligere penge enn hos gardinforhandlere/butikk!

Det har jeg gjort, - men det ble ganske dyrt, med tanke på at jeg ikke har sydd gardinene enda... (5 år siden jeg kjøpte utstyret:-()

Skrevet

Jepp. Jeg har gjort det selv. Men jeg syntes det var en del knøvlete arbeid, så jeg hadde nok betalt for å få det gjort en annen gang.

Vanligvis syr de også gardiner der du kjøper dem (bortsett fra IKEA kanskje men..).

Skrevet

Hos Stoff&Stil får du kjøpt det du trenger, til en rimeligere penge enn hos gardinforhandlere/butikk!

Det har jeg gjort, - men det ble ganske dyrt, med tanke på at jeg ikke har sydd gardinene enda... (5 år siden jeg kjøpte utstyret:-()

Men hvor er stoff og stil? I Oslo? Og hvor dyrt ble det da?

Skrevet

Jepp. Jeg har gjort det selv. Men jeg syntes det var en del knøvlete arbeid, så jeg hadde nok betalt for å få det gjort en annen gang.

Vanligvis syr de også gardiner der du kjøper dem (bortsett fra IKEA kanskje men..).

Hmmm, da får jeg et lite problem siden jeg allerede har stoffet. Jeg kan vel ikke gå til en gardinbutikk for å få sydd noe når jeg ikke har kjøpt det der...*gruble*

Skrevet

Hmmm, da får jeg et lite problem siden jeg allerede har stoffet. Jeg kan vel ikke gå til en gardinbutikk for å få sydd noe når jeg ikke har kjøpt det der...*gruble*

Joda. Du bare spør om pris:-) Eller gå til en sydame. Du vet sånne som skifter glidelås og sånt:-)

Skrevet

Men hvor er stoff og stil? I Oslo? Og hvor dyrt ble det da?

Jeg får katalogen deres i posten...

Tror utsalget deres er et sted rundt Kongsberg/Hønefoss.

Har ikke akkurat prisen her og nu, kjøpte en del andre ting samtidig. Kanskje du finner dem på nettet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...