Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

4

• Babette

4

• Lurveline

3

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hmm......det funka ikke hos meg! Jeg er fortsatt over 50!!

Hrmf.....min feil at jeg ikke fester hele natta, og at jeg er intressert i de kongelige????

Jeg fester heller ikke hele natta og ikke er jeg opptatt av de kongelige heller;o)

Skrevet

Selv om en kvinne(!) på min alder (38) muligens ikke burde vært mentalt på 22 år.... så velger jeg å ta det jævlig positivt!

Skrevet

"50 år eller eldre."

Javel ja, da er jeg vel treig da :-)

Alternativene passet ikke heller, så da måtte man jo bare ta det som var nesten i nærheten.

Ja altså, bare for å ha oppklart en ting her. Jeg er ikke SÅ gammel altså.

Dette følte jeg at jeg bare MÅTTE si. Kunne jo være noen som trodde jeg var i den alderen også, og jeg foretrekker - så forfengelig er jeg ja, og bli tatt for å være yngre både mentalt og utseéndemessig.

Jeg er mellom 30-40(år) et sted :-) Det holder av info.

Skrevet

Herlig... Dette var litt av en opptur!

Jeg ble 24 år igjen!!!

Eller kan tallene ha bytta plass, he, he :)

Skrevet

Yeah!

Fødselsattesten sier 40, men jeg er altså 27 i hodet.

Jeg sa til meg selv at jeg var 28 før jeg tok testen - så ikke så langt unna, nei!

Skrevet

28 år her.....den mentale altså....ellers må det legges til 20 år til. Passer ganske godt i forhold til hvordan hode fungerer:-)

Skrevet

Jeg blir 30 i løpet av året, men på denne testen var jeg 27, det er helt greit.

Skrevet

bare fordi jeg heller vil tilbringe en fredagskveld med et godt mord (krim på nrk), ikke orker å styre så innmari når brannalarmen går, hører på p1, gjerne vil ha noe annet å spise enn kebab og ikke gidder å møte Brad.. så er jeg 50+....? *forferdet* Hvaforno faenskap er dette.

jeg ville heller ingen av de greiene der, men ble allikevel 27, kanskje fordi jeg alltid er blakk?

Skrevet

Jeg ble 26, og er 30 :-)

Og ser ut som22 !

* Sikler etter gratis kake*

Skrevet

Og ser ut som22 !

* Sikler etter gratis kake*

SNIIIIIK ;-) Hva ønsker du deg da? Kan jo ta av litt nå som det er morsdag og valentine`s

Skrevet

SNIIIIIK ;-) Hva ønsker du deg da? Kan jo ta av litt nå som det er morsdag og valentine`s

Denne blir vanskelig. Men jeg ønsker meg noe som jeg kun har spist på et kjent konditori i Trondheim, tror det heter Eriksens. Deiligheten het Bakt potet, men jeg husker mye krem og marsipan, og muligens et dryss av revet sjokolade over. Ikke spor av potet. Nydelig! Fikser du den?

Grunnen til navnet er fasongen, tror jeg.

Skrevet

Denne blir vanskelig. Men jeg ønsker meg noe som jeg kun har spist på et kjent konditori i Trondheim, tror det heter Eriksens. Deiligheten het Bakt potet, men jeg husker mye krem og marsipan, og muligens et dryss av revet sjokolade over. Ikke spor av potet. Nydelig! Fikser du den?

Grunnen til navnet er fasongen, tror jeg.

Vi har mottatt Deres ønsker, men Serendipity vil ikke ha noe som har med poteter å gjøre i sitt sortiment. Vi har gleden av å kunne tilby denne istedet;

http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/04/12/366328.html

Som forøvrig er det beste hun vet selv ;-)

Skrevet

Vi har mottatt Deres ønsker, men Serendipity vil ikke ha noe som har med poteter å gjøre i sitt sortiment. Vi har gleden av å kunne tilby denne istedet;

http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/04/12/366328.html

Som forøvrig er det beste hun vet selv ;-)

Oi! Den så mektig og god ut. Vil nok gå med noen liter kaffe til denne.

Jeg takker!

Skrevet

Oi! Den så mektig og god ut. Vil nok gå med noen liter kaffe til denne.

Jeg takker!

JA, bør nesenten være en "fippel" espresso..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...