flisa Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Bruker å spise frukt på denne tiden her - . men nå kjøpte jeg et stort grønt eple - fytterakkern så surt og det svir søren meg i tenna! Husker før i tiden da orket man jo å spise rabrabra!!! iiiiiiiiiiiiii 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Rabarbra..... Vi dyppet den i sukkerskålen, men det gikk gjennom marg og bein likevel. Men det var endel av barndommen det også... :-) *mimre* 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Rabarbra..... Vi dyppet den i sukkerskålen, men det gikk gjennom marg og bein likevel. Men det var endel av barndommen det også... :-) *mimre* rabarbra og sukker i skål var jo rene lørdagsgodteriet, det! ;-) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 rabarbra og sukker i skål var jo rene lørdagsgodteriet, det! ;-) Syntes rabarbra er godt enda jeg, men er ikke særlig glad i sukker. Men meg, går det ikke an å sammenligne med noen igrunn :-) 0 Siter
Kjersti S Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Rabarbra..... Vi dyppet den i sukkerskålen, men det gikk gjennom marg og bein likevel. Men det var endel av barndommen det også... :-) *mimre* Husker jeg brukte å spise rabarbra før den egentlig var moden for det, med det resultat at jeg hadde lepper som var som store sår og skorper hele tidligsommeren- men lærte jeg? Neida, hvert år gikk jeg og spiste, og like ille ble jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.