Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker å spise frukt på denne tiden her - . men nå kjøpte jeg et stort grønt eple - fytterakkern så surt og det svir søren meg i tenna!

Husker før i tiden da orket man jo å spise rabrabra!!! iiiiiiiiiiiiii

Ørkenvandreren
Skrevet

Rabarbra.....

Vi dyppet den i sukkerskålen, men det gikk gjennom marg og bein likevel. Men det var endel av barndommen det også... :-) *mimre*

Skrevet

Rabarbra.....

Vi dyppet den i sukkerskålen, men det gikk gjennom marg og bein likevel. Men det var endel av barndommen det også... :-) *mimre*

rabarbra og sukker i skål var jo rene lørdagsgodteriet, det! ;-)

Skrevet

rabarbra og sukker i skål var jo rene lørdagsgodteriet, det! ;-)

Syntes rabarbra er godt enda jeg, men er ikke særlig glad i sukker. Men meg, går det ikke an å sammenligne med noen igrunn :-)

Skrevet

Rabarbra.....

Husker jeg brukte å spise rabarbra før den egentlig var moden for det, med det resultat at jeg hadde lepper som var som store sår og skorper hele tidligsommeren- men lærte jeg? Neida, hvert år gikk jeg og spiste, og like ille ble jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...