Gå til innhold

Røyker du? Hva med bilen?

Anbefalte innlegg

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Selvsagt røykes det i bilen.

Lukten av en god sigarett, laget på utsøkte blandede tobakker, er en ren nytelse fremfor tåfis, pripp og svettelukta som ikke--røykende folk omgir seg med.

Jeg blir alltid så forundret over at røykere innbiller seg at de ikke lukter tåfis og/eller svette. Vi med fisefine ikke-røyker-neser kjenner all lukta di!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Folk må vel få røyke i bilen sin vel, ærlig talt.

Når det er sagt, holdt jeg på å kjøpe en bruktbil av forhandler en gang (leasingbil), og etter prøvekjøring var jeg kvalm av den innsausa røyklukten. Så det ble ikke salg.

Du får bare lete i vei!

Skrevet

Selvsagt røykes det i bilen.

Lukten av en god sigarett, laget på utsøkte blandede tobakker, er en ren nytelse fremfor tåfis, pripp og svettelukta som ikke--røykende folk omgir seg med.

Det lukter ikke røyk, tåfis eller svette i min bil. Røykere lukter vondt, og hvis de lukter tåfis eller svette lukter de enda verre.

Menn som røyker smaker vondt når de kysser, ja damer sikkert også jeg har bare erfaring av å kysse menn.

Skrevet

Biler med røyklukt er det eneste jeg blir reisesyk av. Ulp. :o

Skrevet

Si ikke det! Det ryker vel nokså mye fra din bil også, tenker jeg! ;-)

Han ryker veldig lite og veldig diskret, faktisk. Flink bil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...