Gjest '!-o-!' Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Selvsagt røykes det i bilen. Lukten av en god sigarett, laget på utsøkte blandede tobakker, er en ren nytelse fremfor tåfis, pripp og svettelukta som ikke--røykende folk omgir seg med. Jeg blir alltid så forundret over at røykere innbiller seg at de ikke lukter tåfis og/eller svette. Vi med fisefine ikke-røyker-neser kjenner all lukta di! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Folk må vel få røyke i bilen sin vel, ærlig talt. Når det er sagt, holdt jeg på å kjøpe en bruktbil av forhandler en gang (leasingbil), og etter prøvekjøring var jeg kvalm av den innsausa røyklukten. Så det ble ikke salg. Du får bare lete i vei! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Selvsagt røykes det i bilen. Lukten av en god sigarett, laget på utsøkte blandede tobakker, er en ren nytelse fremfor tåfis, pripp og svettelukta som ikke--røykende folk omgir seg med. Det lukter ikke røyk, tåfis eller svette i min bil. Røykere lukter vondt, og hvis de lukter tåfis eller svette lukter de enda verre. Menn som røyker smaker vondt når de kysser, ja damer sikkert også jeg har bare erfaring av å kysse menn. 0 Siter
ariadne Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Biler med røyklukt er det eneste jeg blir reisesyk av. Ulp. 0 Siter
ariadne Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Trøst: http://www.dagbladet.no/dinside/2005/02/10/423011.html 0 Siter
Babette Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Si ikke det! Det ryker vel nokså mye fra din bil også, tenker jeg! ;-) Han ryker veldig lite og veldig diskret, faktisk. Flink bil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.