Gå til innhold

FU: topper/ høyhalsere osv

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange topper/ høyhalsere osv skifter du på å bruke i løpet av en måned? (Til HVERDAGS, ikke til sport eller pent.)

(Jeg har dilla på 3, andre blir brukt litt motvillig.. har ikke så mye men vasker ofte)

Skrevet

Hvem teller slikt da?

de som ikke har veldig mange!

Skrevet

Aner ikke, men det er vel 5-7 stykker som går igjen ja. Burde hatt noe nytt nå forresten - må sjekke kontoen først. Haaaaaa....

Gjest sandradee
Skrevet

Jeg har 12 Tskjorter, 5 topper, 3 hettegensere og 2 vanlige gensere som jeg bruker oftest..

Skrevet

Hakke peiling, har ekstremt mye topper (tror ikke jeg tør si antall), men jeg veksler hvertfal mellom ganske mange i løpet av en månede.

Skrevet

Jeg har 12 Tskjorter, 5 topper, 3 hettegensere og 2 vanlige gensere som jeg bruker oftest..

17 "innerplagg" og 5 utenpå!

Det var mye, da er du bare lik 2 dgr/mnd, og 6 dgr/mnd mht utenpå-plagg

Gjest sandradee
Skrevet

Har noen flere ting også men er disse plaggene jeg liker best.. Prøver å variere men går mye i de samme fargene da så ekke sikkert så mange ser forskjell uansett, bare er ikke så flink til å vaske.. Tror det er grunnen ;)

Skrevet

Har noen flere ting også men er disse plaggene jeg liker best.. Prøver å variere men går mye i de samme fargene da så ekke sikkert så mange ser forskjell uansett, bare er ikke så flink til å vaske.. Tror det er grunnen ;)

har du mange skap, eller er du ung og slenger alt sammen rundtomkring hvis du skjønner...? ..hehe

Gjest sandradee
Skrevet

har du mange skap, eller er du ung og slenger alt sammen rundtomkring hvis du skjønner...? ..hehe

Jeg er 21 år og har kun et skap som er meget velorganisert :)

Skrevet

de som ikke har veldig mange!

..og de som har lite å gjøre og tenke på.

hare1365380455
Skrevet

Aner ikke, men det er vel 5-7 stykker som går igjen ja. Burde hatt noe nytt nå forresten - må sjekke kontoen først. Haaaaaa....

Men kjøpte ikke du nettopp noe nytt, da...? (Tuller..)

Skrevet

*lol* den der brukte jeg 30 minutter på å skjønne.

Uffameg så treg jeg er..idag.

Skrevet

*lol* den der brukte jeg 30 minutter på å skjønne.

Uffameg så treg jeg er..idag.

Jeg har ikke skjønt den enda jeg.. huff..

Skrevet

Jeg har ikke skjønt den enda jeg.. huff..

*LOL*!!!!! nå ble jeg glad :D

Gjest tottlå
Skrevet

EEhm.....kan dere forklare meg den??? Jeg forstod ingenting!!

Skrevet

hehe care to explain it to me?

*blunker pent med vippene*

Skrevet

hehe care to explain it to me?

*blunker pent med vippene*

*fniseanfall*

*kremter*. Jo altså.

"17 "innerplagg" og 5 utenpå!Det var mye, da er du bare lik 2 gr/mnd, og 6 dgr/mnd mht utenpå-plagg"

Altså. Pikebarnet har 17 t-shirts/topper, noe da engelen referer til som inneplagg (hvorfor må gudene vite). Pikebarnet har 5 gensere, utenpåplagg, ifølge den samme engelen. (hvorfor hun kaller dette innepå og utenpåplagg er veldig underlig dog interessant).

bruker hun 1 stk inneplagg, ulikt, hver dag i en måned har pikebarnet kun det samme på seg 2 ganger. Sant ja?

Skrevet

*fniseanfall*

*kremter*. Jo altså.

"17 "innerplagg" og 5 utenpå!Det var mye, da er du bare lik 2 gr/mnd, og 6 dgr/mnd mht utenpå-plagg"

Altså. Pikebarnet har 17 t-shirts/topper, noe da engelen referer til som inneplagg (hvorfor må gudene vite). Pikebarnet har 5 gensere, utenpåplagg, ifølge den samme engelen. (hvorfor hun kaller dette innepå og utenpåplagg er veldig underlig dog interessant).

bruker hun 1 stk inneplagg, ulikt, hver dag i en måned har pikebarnet kun det samme på seg 2 ganger. Sant ja?

Hmm tottlå ble du noe klokere??

*tenker hardt*

*det knaser*

Aåååå ja, så gr står for ganger??? Aha, der gikk det opp et lys vettu, det var der problemet lå ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...