Gå til innhold

FU: topper/ høyhalsere osv

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke så mange, kanskje 5-6stykker. Liker best 3-4 av dem, de andre er sånn reserve-innimellom-topper.

Skrevet

*fniseanfall*

*kremter*. Jo altså.

"17 "innerplagg" og 5 utenpå!Det var mye, da er du bare lik 2 gr/mnd, og 6 dgr/mnd mht utenpå-plagg"

Altså. Pikebarnet har 17 t-shirts/topper, noe da engelen referer til som inneplagg (hvorfor må gudene vite). Pikebarnet har 5 gensere, utenpåplagg, ifølge den samme engelen. (hvorfor hun kaller dette innepå og utenpåplagg er veldig underlig dog interessant).

bruker hun 1 stk inneplagg, ulikt, hver dag i en måned har pikebarnet kun det samme på seg 2 ganger. Sant ja?

altså _det samme klesplagget_ brukes, nødvendigvis, ikke mer enn 2 ganger.

har jeg EGENTLIG forstått det??

Skrevet

Hmm tottlå ble du noe klokere??

*tenker hardt*

*det knaser*

Aåååå ja, så gr står for ganger??? Aha, der gikk det opp et lys vettu, det var der problemet lå ;)

JAAAAAA! var "gr" ALT du lurte på?? Jøsses, jeg rotet med hele innlegget jeg..

:-S

Skrevet

17 "innerplagg" og 5 utenpå!

Det var mye, da er du bare lik 2 dgr/mnd, og 6 dgr/mnd mht utenpå-plagg

Altså jeg skjønte jo ingenting når jeg ikke forstod hva gr betydde, også kom dette med inneplagg uteplagg i tillegg, pluss diverse tall, ble rett og slett for mye for meg dette..

Men du nå leste jeg innlegget igjen, det står jo ikke gr, det står dgr? hva står d'en for da?

Skrevet

altså _det samme klesplagget_ brukes, nødvendigvis, ikke mer enn 2 ganger.

har jeg EGENTLIG forstått det??

hehe jeg tror egentlig ikke at du har fortsått det heller..

Skrevet

Har 8 gravid-gensere som går på rundgang. Har noen som bare ligger i skapet og...

Gjest tottlå
Skrevet

Har ikke peiling, altså! Jeg kjøper inn på nye topper, og kaster ingen. Det hoper seg mildt sagt for J..lig mye opp.

Jeg har ikke hjerte til å kaste klær. Det river meg i hjertet dersom jeg gjør det..... Det KAN jo hende at jeg slanker meg og smetter oppi de klærne igjen!!!!

Skrevet

Altså jeg skjønte jo ingenting når jeg ikke forstod hva gr betydde, også kom dette med inneplagg uteplagg i tillegg, pluss diverse tall, ble rett og slett for mye for meg dette..

Men du nå leste jeg innlegget igjen, det står jo ikke gr, det står dgr? hva står d'en for da?

dgr=dager.

:)

Skrevet

dgr=dager.

:)

herregud er det mulig...

*dunker segselv i hodet*

jeg er vanligvis ikke så dum altså..

Dette er kanskje et tegn på at jeg bør legge meg tidlig ikveld.

Skrevet

herregud er det mulig...

*dunker segselv i hodet*

Neeida, du er bare blond. Og det er vi flere som er.

;)

Gjest sandradee
Skrevet

*fniseanfall*

*kremter*. Jo altså.

"17 "innerplagg" og 5 utenpå!Det var mye, da er du bare lik 2 gr/mnd, og 6 dgr/mnd mht utenpå-plagg"

Altså. Pikebarnet har 17 t-shirts/topper, noe da engelen referer til som inneplagg (hvorfor må gudene vite). Pikebarnet har 5 gensere, utenpåplagg, ifølge den samme engelen. (hvorfor hun kaller dette innepå og utenpåplagg er veldig underlig dog interessant).

bruker hun 1 stk inneplagg, ulikt, hver dag i en måned har pikebarnet kun det samme på seg 2 ganger. Sant ja?

Kall meg gjerne pikebarn slik at du virker gammel, men selv ikke en gammel dame bør bruke 30 min på å skjønne innlegget til engel :)

Skrevet

herregud er det mulig...

*dunker segselv i hodet*

trøst deg med at du ikke er alene.... ;)

Skrevet

Kall meg gjerne pikebarn slik at du virker gammel, men selv ikke en gammel dame bør bruke 30 min på å skjønne innlegget til engel :)

hehe :)

Skrevet

..og de som har lite å gjøre og tenke på.

tar ikke lang tid å telle til 3 da. Ikke for meg iallfall....hehe

Skrevet

*fniseanfall*

*kremter*. Jo altså.

Veldig veldig morsomt..ler så jeg griner, jeg har vært borte fra skjermen i hele kveld... heia thinkerbell :)

Skrevet

Men kjøpte ikke du nettopp noe nytt, da...? (Tuller..)

???

Skrevet

Aaaaaaner ikke. Har sikkert 50 stk (uten sommer topper). men det er vel 20 av de jeg går mest i. Hvorfor jeg ikke kaster (gir bort) de andre har jeg ikke noe godt svar på!!

hare1365380455
Skrevet

???

Trodde bare at du "nettopp" hadde vært på handletur..:)

Skrevet

Trodde bare at du "nettopp" hadde vært på handletur..:)

Det var til ungene det. En stund siden jeg selv har kjøpt meg noe nytt nå, hvis vi ser bort fra noen nye truser....

hare1365380455
Skrevet

Det var til ungene det. En stund siden jeg selv har kjøpt meg noe nytt nå, hvis vi ser bort fra noen nye truser....

Ok:) Jeg har også lyst til å handle noe til meg snart.. Det blir alltid til at jeg kommer hjem med noe til ungene i steden for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...