amber sun Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Har ikke så mange, kanskje 5-6stykker. Liker best 3-4 av dem, de andre er sånn reserve-innimellom-topper. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 *fniseanfall* *kremter*. Jo altså. "17 "innerplagg" og 5 utenpå!Det var mye, da er du bare lik 2 gr/mnd, og 6 dgr/mnd mht utenpå-plagg" Altså. Pikebarnet har 17 t-shirts/topper, noe da engelen referer til som inneplagg (hvorfor må gudene vite). Pikebarnet har 5 gensere, utenpåplagg, ifølge den samme engelen. (hvorfor hun kaller dette innepå og utenpåplagg er veldig underlig dog interessant). bruker hun 1 stk inneplagg, ulikt, hver dag i en måned har pikebarnet kun det samme på seg 2 ganger. Sant ja? altså _det samme klesplagget_ brukes, nødvendigvis, ikke mer enn 2 ganger. har jeg EGENTLIG forstått det?? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hmm tottlå ble du noe klokere?? *tenker hardt* *det knaser* Aåååå ja, så gr står for ganger??? Aha, der gikk det opp et lys vettu, det var der problemet lå JAAAAAA! var "gr" ALT du lurte på?? Jøsses, jeg rotet med hele innlegget jeg.. :-S 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 17 "innerplagg" og 5 utenpå! Det var mye, da er du bare lik 2 dgr/mnd, og 6 dgr/mnd mht utenpå-plagg Altså jeg skjønte jo ingenting når jeg ikke forstod hva gr betydde, også kom dette med inneplagg uteplagg i tillegg, pluss diverse tall, ble rett og slett for mye for meg dette.. Men du nå leste jeg innlegget igjen, det står jo ikke gr, det står dgr? hva står d'en for da? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 altså _det samme klesplagget_ brukes, nødvendigvis, ikke mer enn 2 ganger. har jeg EGENTLIG forstått det?? hehe jeg tror egentlig ikke at du har fortsått det heller.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Har 8 gravid-gensere som går på rundgang. Har noen som bare ligger i skapet og... 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Har ikke peiling, altså! Jeg kjøper inn på nye topper, og kaster ingen. Det hoper seg mildt sagt for J..lig mye opp. Jeg har ikke hjerte til å kaste klær. Det river meg i hjertet dersom jeg gjør det..... Det KAN jo hende at jeg slanker meg og smetter oppi de klærne igjen!!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Altså jeg skjønte jo ingenting når jeg ikke forstod hva gr betydde, også kom dette med inneplagg uteplagg i tillegg, pluss diverse tall, ble rett og slett for mye for meg dette.. Men du nå leste jeg innlegget igjen, det står jo ikke gr, det står dgr? hva står d'en for da? dgr=dager. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 dgr=dager. herregud er det mulig... *dunker segselv i hodet* jeg er vanligvis ikke så dum altså.. Dette er kanskje et tegn på at jeg bør legge meg tidlig ikveld. 0 Siter
amber sun Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 herregud er det mulig... *dunker segselv i hodet* jeg er vanligvis ikke så dum altså.. Dette er kanskje et tegn på at jeg bør legge meg tidlig ikveld. Neeida, du er bare blond. Og det er vi flere som er. 0 Siter
Gjest sandradee Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 *fniseanfall* *kremter*. Jo altså. "17 "innerplagg" og 5 utenpå!Det var mye, da er du bare lik 2 gr/mnd, og 6 dgr/mnd mht utenpå-plagg" Altså. Pikebarnet har 17 t-shirts/topper, noe da engelen referer til som inneplagg (hvorfor må gudene vite). Pikebarnet har 5 gensere, utenpåplagg, ifølge den samme engelen. (hvorfor hun kaller dette innepå og utenpåplagg er veldig underlig dog interessant). bruker hun 1 stk inneplagg, ulikt, hver dag i en måned har pikebarnet kun det samme på seg 2 ganger. Sant ja? Kall meg gjerne pikebarn slik at du virker gammel, men selv ikke en gammel dame bør bruke 30 min på å skjønne innlegget til engel 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 herregud er det mulig... *dunker segselv i hodet* jeg er vanligvis ikke så dum altså.. Dette er kanskje et tegn på at jeg bør legge meg tidlig ikveld. trøst deg med at du ikke er alene.... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Kall meg gjerne pikebarn slik at du virker gammel, men selv ikke en gammel dame bør bruke 30 min på å skjønne innlegget til engel hehe 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ..og de som har lite å gjøre og tenke på. tar ikke lang tid å telle til 3 da. Ikke for meg iallfall....hehe 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 *fniseanfall* *kremter*. Jo altså. "17 "innerplagg" og 5 utenpå!Det var mye, da er du bare lik 2 gr/mnd, og 6 dgr/mnd mht utenpå-plagg" Altså. Pikebarnet har 17 t-shirts/topper, noe da engelen referer til som inneplagg (hvorfor må gudene vite). Pikebarnet har 5 gensere, utenpåplagg, ifølge den samme engelen. (hvorfor hun kaller dette innepå og utenpåplagg er veldig underlig dog interessant). bruker hun 1 stk inneplagg, ulikt, hver dag i en måned har pikebarnet kun det samme på seg 2 ganger. Sant ja? Veldig veldig morsomt..ler så jeg griner, jeg har vært borte fra skjermen i hele kveld... heia thinkerbell 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Men kjøpte ikke du nettopp noe nytt, da...? (Tuller..) ??? 0 Siter
serendipity Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Aaaaaaner ikke. Har sikkert 50 stk (uten sommer topper). men det er vel 20 av de jeg går mest i. Hvorfor jeg ikke kaster (gir bort) de andre har jeg ikke noe godt svar på!! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 ??? Trodde bare at du "nettopp" hadde vært på handletur.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Trodde bare at du "nettopp" hadde vært på handletur.. Det var til ungene det. En stund siden jeg selv har kjøpt meg noe nytt nå, hvis vi ser bort fra noen nye truser.... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Det var til ungene det. En stund siden jeg selv har kjøpt meg noe nytt nå, hvis vi ser bort fra noen nye truser.... Ok:) Jeg har også lyst til å handle noe til meg snart.. Det blir alltid til at jeg kommer hjem med noe til ungene i steden for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.