Gå til innhold

Kongelig bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart blir det kongelig bryllup i England. Jeg er foreløpig ikke bedt:(

Gjest tottlå
Skrevet

Har du ikke fått invitasjonene??

Jeg mottok den i dag! Slo foresten av en drøs med kjekkasen prins Charles på telefonen i dag! Jeg ble bedt på kaffe i morgen!

Skrevet

Syns det er kjempefint at de endelig gifter seg, jeg. Kjærligheten deres har jammen hatt trange kår i årevis, så dette unner jeg dem.

Gjest tottlå
Skrevet

Syns det er kjempefint at de endelig gifter seg, jeg. Kjærligheten deres har jammen hatt trange kår i årevis, så dette unner jeg dem.

Tja.....jeg liker ikke denne camilla så godt, jeg.....

Skrevet

Har du ikke fått invitasjonene??

Jeg mottok den i dag! Slo foresten av en drøs med kjekkasen prins Charles på telefonen i dag! Jeg ble bedt på kaffe i morgen!

Kjekkas?

Hadde jeg ikke visst at det var tottlå som skrev det der, hadde jeg lurt på om du var alvorlig eller ikke ;)

Men jeg vet jo at du har bedre smak enn som så. :)

Ikke sant?

Skrevet

Ikke jeg heller. Og takk og pris for det.

Liker hverken charles eller camilla, så det bryllupet kan de ha for seg selv.

:)

Sånn er det med den saken.

Gjest tottlå
Skrevet

Kjekkas?

Hadde jeg ikke visst at det var tottlå som skrev det der, hadde jeg lurt på om du var alvorlig eller ikke ;)

Men jeg vet jo at du har bedre smak enn som så. :)

Ikke sant?

Jepp!!!

Jeg slenger dem i veggen å behandler alle over 30 år!!!

Skrevet

Jepp!!!

Jeg slenger dem i veggen å behandler alle over 30 år!!!

*LOL*

Tror det tar lang tid før jeg glemmer den sleng-ham-i-veggen-greia. ;)

Herregud for en morsom chattekveld vi hadde!

Gjest tottlå
Skrevet

*LOL*

Tror det tar lang tid før jeg glemmer den sleng-ham-i-veggen-greia. ;)

Herregud for en morsom chattekveld vi hadde!

Hihihi.......ja den sitter klistra i bakhodet!!!!

Det verste av alt, han der 34 åringen, bedde meg på "kvelds-besøk" i natt....kl 12......!!!!

Har du hørt maken!!!! FOR EN TOSK!

Skrevet

Hihihi.......ja den sitter klistra i bakhodet!!!!

Det verste av alt, han der 34 åringen, bedde meg på "kvelds-besøk" i natt....kl 12......!!!!

Har du hørt maken!!!! FOR EN TOSK!

Gjorde han?

Men kjære deg, tottlå, du må jo dra dit! Nå! Ikveld!

Nå må du benytte sjansen!

Og så...veggen ;)

hehe

Skrevet

Ikke jeg heller. Og takk og pris for det.

Liker hverken charles eller camilla, så det bryllupet kan de ha for seg selv.

:)

Sånn er det med den saken.

Jeg ville helt sikkert gått hvis jeg ble bedt, og det på røde rappen:) For min del kan de gjerne gifte seg, de har da ikke gjort meg noenting.

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg ville helt sikkert gått hvis jeg ble bedt, og det på røde rappen:) For min del kan de gjerne gifte seg, de har da ikke gjort meg noenting.

....så lenge vi får komme i et kongelig brullyp, se og hør, og få masse gratis mat!!!!!

Skrevet

....så lenge vi får komme i et kongelig brullyp, se og hør, og få masse gratis mat!!!!!

ja tenk for en opplevelse det hadde vært.

Skrevet

Syns det er skammelig at en som har gått inn i et ekteskap med en annen enn den han elsker og vært utro gjennom store deler av ekteskapet...skal gifte seg med den som i sin tid ikke hadde vett nok til å skygge banen til han ble ledig på markedet igjen.

Bedritent nok om det var snakk om "vanlige" mennesker, men her er det snakk om en mann som faktisk skal bli konge og overhodet for kirken i landet han av en eller annen grunn skal få bli konge i. Og som øser ut skattegrunker for å glede elskerinna si.

Viser bare NOK EN GANG hvor idiotisk ordningen med monarki virkelig er.

Gjest på den annen side
Skrevet

Syns det er skammelig at en som har gått inn i et ekteskap med en annen enn den han elsker og vært utro gjennom store deler av ekteskapet...skal gifte seg med den som i sin tid ikke hadde vett nok til å skygge banen til han ble ledig på markedet igjen.

Bedritent nok om det var snakk om "vanlige" mennesker, men her er det snakk om en mann som faktisk skal bli konge og overhodet for kirken i landet han av en eller annen grunn skal få bli konge i. Og som øser ut skattegrunker for å glede elskerinna si.

Viser bare NOK EN GANG hvor idiotisk ordningen med monarki virkelig er.

Vel, for å se det fra en annen vinkel: Han følte seg vel mer eller mindre presset den gangen, fordi han fikk jo ikke lov å gifte seg med den han elsket. Da måtte han miste tronen, og det følte han var et kall.

Derfor forsøkte han å elske en annen, og det klarte han altså ikke.

"Døm ikke en mann før du har gått ti mil i hans mokkasiner" (indiansk ordtak)

Skrevet

Vel, for å se det fra en annen vinkel: Han følte seg vel mer eller mindre presset den gangen, fordi han fikk jo ikke lov å gifte seg med den han elsket. Da måtte han miste tronen, og det følte han var et kall.

Derfor forsøkte han å elske en annen, og det klarte han altså ikke.

"Døm ikke en mann før du har gått ti mil i hans mokkasiner" (indiansk ordtak)

Jeg har vært i mokasinene til den første kona hans, for å si det sånn - og jeg gir ikke fem flate øre hverken for ham eller elskerinna.

Når jeg vet hvor jævlig det kjennes å bli tråkka på på den måten der, så tør jeg faktisk ikke tenke på hvordan det ville vært hvis jeg var i medienes søkelys hele tida i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...