Gjest *sunshinepeople* Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ..du skriver et innlegg, som får masse reaksjoner. Med ett er dine egne synspunkter så totalt fordreide at du ikke lenger vet hva du mener om noe.Du begynner å forsvare noe du selv angrep. Eller du begynner å tvile på det du først mente, fordi rekasjonene er så sterke. Jeg angrer på at jeg noensinne skrev inn her. 0 Siter
Gjest En som aldri tar feil Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ja, det er ille å få andres syn på ting, for selvsagt er alt en selv tenker helt riktig :-) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Sånne ting bør en jo tenke på, før en legger inn et innlegg til diskusjon. Særlig dersom det er et tema som opptar eller provoserer folk. Jeg synes det kan bli ganske festlig med livlige diskusjoner her!!! Det finnes mange forskjellige synspunkt i en og samme sak...... 0 Siter
amber sun Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Ja, tenk så farlig. Når du skriver inn ditt syn, risikerer du jo å få andre sitt syn. Og ikke nok med det, det kan faktisk hende at noen er uenige med deg så du må argumentere litt. Kanskje du til og med vil forandre mening på noe.? Ikke sikkert, men det kan skje. Kanskje best å la være å slenge ut påstander hvis du ikke er rede til å argumentere for dem. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ja, det er ille å få andres syn på ting, for selvsagt er alt en selv tenker helt riktig :-) Jeg har alltid rett jeg ;o) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Ja, tenk så farlig. Når du skriver inn ditt syn, risikerer du jo å få andre sitt syn. Og ikke nok med det, det kan faktisk hende at noen er uenige med deg så du må argumentere litt. Kanskje du til og med vil forandre mening på noe.? Ikke sikkert, men det kan skje. Kanskje best å la være å slenge ut påstander hvis du ikke er rede til å argumentere for dem. HAHAHA...... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ja, det er ille å få andres syn på ting, for selvsagt er alt en selv tenker helt riktig :-) Ja, men det er jo det. Derfor er mine meninger verdt å slåss for. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Pass deg så du ikke risikerer å havne i en diskusjon i det virkelige liv og da. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Så det er altså du som driver og krangler med deg selv her. ;^) Ikke rart webbisen får flass. 0 Siter
nick Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Det er godt du endelig innser det selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.