Gå til innhold

DOL er farlig..

Gjest *sunshinepeople*

Anbefalte innlegg

Gjest *sunshinepeople*
Skrevet

..du skriver et innlegg, som får masse reaksjoner. Med ett er dine egne synspunkter så totalt fordreide at du ikke lenger vet hva du mener om noe.Du begynner å forsvare noe du selv angrep. Eller du begynner å tvile på det du først mente, fordi rekasjonene er så sterke. Jeg angrer på at jeg noensinne skrev inn her.

Gjest En som aldri tar feil
Skrevet

ja, det er ille å få andres syn på ting, for selvsagt er alt en selv tenker helt riktig :-)

Gjest tottlå
Skrevet

Sånne ting bør en jo tenke på, før en legger inn et innlegg til diskusjon. Særlig dersom det er et tema som opptar eller provoserer folk.

Jeg synes det kan bli ganske festlig med livlige diskusjoner her!!!

Det finnes mange forskjellige synspunkt i en og samme sak......

Skrevet

Ja, tenk så farlig. Når du skriver inn ditt syn, risikerer du jo å få andre sitt syn. Og ikke nok med det, det kan faktisk hende at noen er uenige med deg så du må argumentere litt.

Kanskje du til og med vil forandre mening på noe.? Ikke sikkert, men det kan skje.

Kanskje best å la være å slenge ut påstander hvis du ikke er rede til å argumentere for dem. ;)

Skrevet

ja, det er ille å få andres syn på ting, for selvsagt er alt en selv tenker helt riktig :-)

Jeg har alltid rett jeg ;o)

Gjest tottlå
Skrevet

Ja, tenk så farlig. Når du skriver inn ditt syn, risikerer du jo å få andre sitt syn. Og ikke nok med det, det kan faktisk hende at noen er uenige med deg så du må argumentere litt.

Kanskje du til og med vil forandre mening på noe.? Ikke sikkert, men det kan skje.

Kanskje best å la være å slenge ut påstander hvis du ikke er rede til å argumentere for dem. ;)

HAHAHA......

Skrevet

Ja, men det er jo det. Derfor er mine meninger verdt å slåss for.

Skrevet

Pass deg så du ikke risikerer å havne i en diskusjon i det virkelige liv og da. ;)

Skrevet

Så det er altså du som driver og krangler med deg selv her. ;^)

Ikke rart webbisen får flass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...