Gå til innhold

hva gjør dere med bladene deres?

Anbefalte innlegg

Gjest lesehesten
Skrevet

Før var det så greit, da kunne jeg bytte inn hauger av leste blad på en sånn byttebutikk i byen. Alle slags blad, fra donald til illustrert vitenskap. Men nå som de er lagt ned, hva skal jeg gjøre med haugen av leste blad, er det bare å kaste?

Hva gjør dere?

Og vet dere forresten om en sånn bytte butikk enda finnes et eller annet sted i Ålesund?

Skrevet

Tar dem med på jobben, eller gir dem bort til andre.

Men Pondus-bladene mine får du aldri! Har alle som er utgitt, sirlig satt inn i samlepermer. :)

Skrevet

Jeg samler alle bladene i en boks som står i bokhylla. Dermed kan man lese bladene på nytt senere hvis man har lyst.

Skrevet

Tegneseriebladene (Pondus, Rocky, Nemi, Ernie og Larsson) samler jeg på. De oppbevares i esker.

Andre blader kaster jeg, gir bort til venner eller til barnehagen.

Skrevet

Tegneseriebladene (Pondus, Rocky, Nemi, Ernie og Larsson) samler jeg på. De oppbevares i esker.

Andre blader kaster jeg, gir bort til venner eller til barnehagen.

Samme her :-)) Med det resultatet at vi har ekstreme mengder Pondus, Nemi, Larsson, Tom & Tigeren, Bizzaro osv, osv. Og vi som bygget hus uten loft! ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Samme her :-)) Med det resultatet at vi har ekstreme mengder Pondus, Nemi, Larsson, Tom & Tigeren, Bizzaro osv, osv. Og vi som bygget hus uten loft! ;o)

Beste hilsen fra

Hehe, vi har heller ikke loft. Det kan bli trangt etter hvert. Men det er mye som ryker før tegneseriene må ut! ;o)

Gjest kjøper sjelden
Skrevet

Byttet alltid tuppen og lillemor blader på bruktbua. Nå kjøper jeg UTROLIG sjelden blader.. Så de to donald-bladene jeg kjøper i året blir liggende i en skuff et sted...

Skrevet

Jeg beholder noen, og kaster resten på papirgjenvinning. Da kan de bli til nye blader...

Skrevet

Kjøper sjelden blader, det er helst i ferier osv.

Men når jeg har lest dem, kaster jeg dem. Eneste sted det er moro med gamle blader, er på hytta. Og siden vi ikke har noen hytte, så trenger jeg ikke å dra på bladene, heller ;)

Skrevet

Legger dem i et lite skap. Når det blir fullt hiver jeg de eldste, og stabler videre på toppen.

Skjønner egentlig ikke vitsen, leser dem aldri to ganger likevel. :-)

Skrevet

Pakk opp bilen og kjør til Molde. Vi har framleis bruktbokbutikk på busshaldeplassen v kaia.

Donald-bladene kan du sende til meg - vi har ikkje råd til abonnementet lenger. Det gjer *vondt* for ein livslang donaldist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...