Gå til innhold

Hvordan har dagen i dag vært??

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

For min del har den vært hektisk!!!

Begynte med at jeg forsov meg.......endete i en rushtrafikken inn til skolen, kjedelige og lange forelesninger, rush hjem, sprunget ærend, vært på trening, handlet...+++!!

Nå har jeg endelig tids til å sitte ned!

Jeg synes vi har alt for mye å gjøre for tiden. Tiden flyr fra oss!! Denne dagen har gått gjøken!

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

12

• Line

8

• tusseline

6

• Mary Poppins

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Denne dagen har gått gjøken! "

Kult uttrykk ;) hehe

Dagen min har vært fin, den, både på jobb og hjemme etterpå. Har heldigvis ikke mye stress, så jeg har fordrevet tiden på dol i ettermiddag... :) Bra tidsfordriv, det.

Nå har jeg akkurat avsluttet masse olebrumm-lesing (gud, jeg er lei av den dumme bjørnen!), men det er jo koselig å lese for snuppa, da.

Men nå er hun i seng, jeg har satt Madonna i spilleren, og sannelig skal jeg ikke dole igjen, gitt ;)

Skrevet

Jeg har hatt en finfin dag!

Sto opp litt før ni, spiste frokost med guttungen og leverte ham i barnehagen.

Deretter jobbet jeg et par timer (og var innom dol, selvsagt) , før jeg trente og spiste lunsj.

Litt mer jobbing før mannen kom hjem fra jobb. Jeg vasket gulv mens han brettet klær.

Vi hentet guttungen i barnehagen, og alle tre gikk ut og spiste middag.

Nå er mannen i møte, guttungen i seng og jeg slapper av i stua med PC og bok.

Ganske typisk dag egentlig, bortsett fra at vi som regel spiser middag hjemme, da.

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg har hatt en finfin dag!

Sto opp litt før ni, spiste frokost med guttungen og leverte ham i barnehagen.

Deretter jobbet jeg et par timer (og var innom dol, selvsagt) , før jeg trente og spiste lunsj.

Litt mer jobbing før mannen kom hjem fra jobb. Jeg vasket gulv mens han brettet klær.

Vi hentet guttungen i barnehagen, og alle tre gikk ut og spiste middag.

Nå er mannen i møte, guttungen i seng og jeg slapper av i stua med PC og bok.

Ganske typisk dag egentlig, bortsett fra at vi som regel spiser middag hjemme, da.

Det hørtes koselig ut!!!

En orntlig kjernefamile!!!

Gjest tottlå
Skrevet

"Denne dagen har gått gjøken! "

Kult uttrykk ;) hehe

Dagen min har vært fin, den, både på jobb og hjemme etterpå. Har heldigvis ikke mye stress, så jeg har fordrevet tiden på dol i ettermiddag... :) Bra tidsfordriv, det.

Nå har jeg akkurat avsluttet masse olebrumm-lesing (gud, jeg er lei av den dumme bjørnen!), men det er jo koselig å lese for snuppa, da.

Men nå er hun i seng, jeg har satt Madonna i spilleren, og sannelig skal jeg ikke dole igjen, gitt ;)

Hihihi..... Hvor gammel er snuppa di, da??

Jeg sitter og hører på Morten Abel.... Såg "alt for egil" i går, og fikk dilla på Abel!!! Kjempe jild musikk!

Skrevet

Hihihi..... Hvor gammel er snuppa di, da??

Jeg sitter og hører på Morten Abel.... Såg "alt for egil" i går, og fikk dilla på Abel!!! Kjempe jild musikk!

Hun er snart 6 år, og akkurat nå for tiden er det hundremeterskogen som er det store...

"Alt for Egil" har jeg også sett, den var kjempebra!

Morten Abel har jeg også av og til på spillere. Nå har jeg spilt mye Bryan Adams, men nå ville jeg ha skikkelig forandring. Og da var Madonnas "American life" perfekt. :)

Skrevet

Det hørtes koselig ut!!!

En orntlig kjernefamile!!!

Ja, vi har et godt liv!

*banker i bordet*

Jobber akkurat passe, stresser som regel lite og liker å leke og kose oss.

Skrevet

Jeg stod opp rundt elleve, da kom samboeren min hjem med fersk loff, ost og skinke, og han spiste lunsj mens jeg spiste fokost.

Så fikk jeg ei venninne på besøk, vi satt og skravlet et par timer. Så tok jeg en lang dusj, kikket litt på tv og surfet litt, før vi dro til byen og spiste middag ute.

Og en eller annen gang innimellom her har jeg ryddet og vasket badet, bortsett fra dassen som jeg sparer til i morgen.

Nå har jeg ligget og lest et blad og skravlet med samboeren min en god stund, så nå skal jeg bare surfe litt før tv-kvelden begynner. Er vel kanskje ikke så innmari masse på tv i dag, så det kan vel hende jeg blir sittende med pcen på fanget i noen timer.

Skrevet

Dagen har vært fin den, par timer på skolen, tatt en halvtime med sol, handlet litt matvarer, gått en lang tur, langd middag med kjæresten, og innimellom alt dette har jeg dolet litt.. selvsagt ;)

Gjest tottlå
Skrevet

Hun er snart 6 år, og akkurat nå for tiden er det hundremeterskogen som er det store...

"Alt for Egil" har jeg også sett, den var kjempebra!

Morten Abel har jeg også av og til på spillere. Nå har jeg spilt mye Bryan Adams, men nå ville jeg ha skikkelig forandring. Og da var Madonnas "American life" perfekt. :)

Mmm.... den er bra!!

Men du? Kan du forklare meg hva Morten Abel egentlig betydde i filmen...... Jeg forstår at det er et underliggende tema her.....men jeg tar det selvfølgelig ikke!!!!!

BLOND!

Gjest tottlå
Skrevet

Dagen har vært fin den, par timer på skolen, tatt en halvtime med sol, handlet litt matvarer, gått en lang tur, langd middag med kjæresten, og innimellom alt dette har jeg dolet litt.. selvsagt ;)

Viktig rutine iløpet av dagen....DOL!!!

Skrevet

Mmm.... den er bra!!

Men du? Kan du forklare meg hva Morten Abel egentlig betydde i filmen...... Jeg forstår at det er et underliggende tema her.....men jeg tar det selvfølgelig ikke!!!!!

BLOND!

Hm, jeg er ikke sikker. Men jeg tenkte at han var en slags drivkraft, eller inspirasjonskilde, for Egil.

Egil så jo veldig opp til ham, og visualiserte Abel i tankene, på en måte. Og hver gang han måtte velge noe, eller bestemme seg for noe, eller han opplevde noe som var viktig for ham, så var liksom Abel der i bakgrunnen og backet ham opp og ledet veien litt. På en måte.

Sånn skjønte jeg det, ihvertfall.

:)

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg stod opp rundt elleve, da kom samboeren min hjem med fersk loff, ost og skinke, og han spiste lunsj mens jeg spiste fokost.

Så fikk jeg ei venninne på besøk, vi satt og skravlet et par timer. Så tok jeg en lang dusj, kikket litt på tv og surfet litt, før vi dro til byen og spiste middag ute.

Og en eller annen gang innimellom her har jeg ryddet og vasket badet, bortsett fra dassen som jeg sparer til i morgen.

Nå har jeg ligget og lest et blad og skravlet med samboeren min en god stund, så nå skal jeg bare surfe litt før tv-kvelden begynner. Er vel kanskje ikke så innmari masse på tv i dag, så det kan vel hende jeg blir sittende med pcen på fanget i noen timer.

Jeg har også en tendens til å "hoppe" over dass-vasken!!!

Ekkelt synes jeg!

Big Brother går jo i kveld da....ikke det at jeg følger med på det! Teit synes jeg!

Gjest tottlå
Skrevet

Ja, vi har et godt liv!

*banker i bordet*

Jobber akkurat passe, stresser som regel lite og liker å leke og kose oss.

Misunner deg, altså!

Skrevet

Jeg har også en tendens til å "hoppe" over dass-vasken!!!

Ekkelt synes jeg!

Big Brother går jo i kveld da....ikke det at jeg følger med på det! Teit synes jeg!

Hehe...

Står vel på mens jeg sitter her tenker jeg ;)

Morsommere er det med SOS barnevakten som kommer etterpå.

Gjest tottlå
Skrevet

Hm, jeg er ikke sikker. Men jeg tenkte at han var en slags drivkraft, eller inspirasjonskilde, for Egil.

Egil så jo veldig opp til ham, og visualiserte Abel i tankene, på en måte. Og hver gang han måtte velge noe, eller bestemme seg for noe, eller han opplevde noe som var viktig for ham, så var liksom Abel der i bakgrunnen og backet ham opp og ledet veien litt. På en måte.

Sånn skjønte jeg det, ihvertfall.

:)

Ja, det var i grunnen noe slikt jeg også tenkte!!!

Da var jeg ikke så dum, da!!!

Vet du hva????

De spillte filmen inn på skolen min!!! *skryter*

De scenene når anette låg på sykehus, ble spillt inn i øvelses avdelingen vår.....

Ganske tøft!

Gjest tottlå
Skrevet

Hehe...

Står vel på mens jeg sitter her tenker jeg ;)

Morsommere er det med SOS barnevakten som kommer etterpå.

ÅÅÅÅ.......går det enda???

Jeg har alldri fått tid til å se det!!

Skrevet

Ja, det var i grunnen noe slikt jeg også tenkte!!!

Da var jeg ikke så dum, da!!!

Vet du hva????

De spillte filmen inn på skolen min!!! *skryter*

De scenene når anette låg på sykehus, ble spillt inn i øvelses avdelingen vår.....

Ganske tøft!

Nei, virkelig? Så tøft, da! :)

Hvilken skole var det? Trodde det var på et eller annet sykehus, jeg...*kremt, også blond*

;)

ps, man er ikke blondere enn at en vet det sjøl, og det er da det er moro, ikke sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...